Bil til lige under 40.000Kr ?
Fra : Tom

Dato : 29-09-03 17:29

Hej

Skal til at søge en bil til lige under 40.000 Kr og den skal være lille.
MIT eneste ønske er at den har kæde (hvilket nok er svært at finde) da det
nok ender mig at jeg også skal servicere denne.

Ud over Fiesta fra 95' hwa er der så at vælge imellem (corsa gider jeg ikke)
og peugeot hmmmm er jeg heller ikke tændt på.....det er ikke så let.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Jens Andersen

Dato : 29-09-03 17:42

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i
> [...]
> MIT eneste ønske er at den har kæde (hvilket nok er svært at finde) da det
> nok ender mig at jeg også skal servicere denne.

Nissan Sunny fra årg. 91 og nyere

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-09-03 17:38

"Jens Andersen" <tcp-999@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i

> Nissan Sunny fra årg. 91 og nyere

En cykel? Nycykelpriser langt under 40.000kr og med kæde!
Hva med en Corolla?

Venligst

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 29-09-03 19:43

On Mon, 29 Sep 2003 18:38:27 +0200, "Søren Christensen"
<Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote:

>En cykel? Nycykelpriser langt under 40.000kr og med kæde!
>Hva med en Corolla?

Sunny fra 91 og frem har du også kæde :)

Meen en Corolla er nok heller ikke noget dårligt valg, hvis man da kan
finde dem til under 40 K
mvh.
Rasmus Bojsen
Sydjylland.
bojsen@vejen-net.dk

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 29-09-03 19:53

>det

Udemærket valg - der er ikke de store problemer med dem, men vælg dem
med multipointindsprøjtning fra 93 og frem. Monopoint motorerne har
ikke så godt ry..

>En cykel? Nycykelpriser langt under 40.000kr og med kæde!
>Hva med en Corolla?

De fleste Corollaer kører vist med rem
mvh.
Rasmus Bojsen
Sydjylland.
bojsen@vejen-net.dk

Fra : Paw Jensen

Dato : 29-09-03 17:40

> [...]
ikke)
> og peugeot hmmmm er jeg heller ikke tændt på.....det er ikke så let.

Hvad med en Seat Cordoba fra 1995 ??

Paw

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-09-03 18:05

Tom wrote:
> [...]
>
> Ud over Fiesta fra 95' hwa er der så at vælge imellem (corsa gider
> jeg ikke) og peugeot hmmmm er jeg heller ikke tændt på.....det er

For ca. en måneds tid siden var jeg med en kammerat i Nørresundby og hente
denne (fundet i markeds gruppen):

"Ford Fiesta 1.3 Sport 3 dørs
Årgang: 1995
Km: 96.900
Farve: Aubegine Metallak
Blokeringsfri bremse
Eftermonteret stoplys
Original soltag
Røgfri
Nysynet 8/7-2003 uden bemærkninger
Pris kun 30.000"

Et rigtigt flot eksemplar af racen, og kun én ejer (en ældre mand).
Endvidere var der 4 næsten nye vinterdæk/fælge med, og der manglede kun ét
stempel i service bogen (90000 km service).

Og bilen er med kæde

Per --Ford Sierra 1,6 (S) 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 2 GB video online
Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere

Fra : Tobias Nawrocki

Dato : 29-09-03 18:15

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMhansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Tom wrote:
> "Ford Fiesta 1.3 Sport 3 dørs
> Årgang: 1995
> Km: 96.900
> Farve: Aubegine Metallak
> Blokeringsfri bremse

Ja, hos Ford er det vel for meget at forvente mere end én bremse

/Tobias

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-09-03 18:17

Tobias Nawrocki wrote:

> Ja, hos Ford er det vel for meget at forvente mere end én bremse

Det er simpelt hen ikke nødvendigt med mere end én bremse til sådan en bil,
selv om den hedder Sport, så er der ikke meget liv i kludene på sådan en.
Selv min gamle Sierra 1,6 løb fra den som ingenting, både i acceleration og
på motorvej

Fra : Tom

Dato : 29-09-03 18:42

> Og bilen er med kæde

okay det anede jeg faktisk ikke
Tror jeg vil anbefale hun køber en sådan, Den fiesta jeg selv havde var en
god billig bil (79'er).

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-09-03 18:53

Tom wrote:

> okay det anede jeg faktisk ikke

Jo jo, det er jo den gamle Kent/Valencia (OHV) maskine der ligger i den, og
det er jo en stødstangsmaskine.

> Tror jeg vil anbefale hun køber en sådan, Den fiesta jeg selv havde
> var en god billig bil (79'er).

Motoren er i bund og grund den samme.

Fra : Tom

Dato : 29-09-03 19:03

> Motoren er i bund og grund den samme.

hehe .......øh så skal JEG aldrig låne den til motorvejen.......hm 2 gange
afbrændte ventiler....

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-09-03 21:06

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Tror jeg vil anbefale hun køber en sådan, Den fiesta jeg selv havde var en
> god billig bil (79'er).

Ja, men der er sket meget siden...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.cf-offroad.dk/alarm - 2vejs bilalarm m. fjernstart & turbotimer - nedsat 30%

Fra : Tom

Dato : 29-09-03 21:10

> Ja, men der er sket meget siden...

også derfor at jeg skulle opdatere med andres meninger/erfaringer

Fra : Niels Skaaning

Dato : 29-09-03 18:53

> [...]
ikke)
> og peugeot hmmmm er jeg heller ikke tændt på.....det er ikke så let.

Hvad med en Citroën XM V6 3,0? De kan sagtens fås til 40.000 kr.

NS

Fra : Tom

Dato : 29-09-03 19:04

> Hvad med en Citroën XM V6 3,0? De kan sagtens fås til 40.000 kr.

Hvad er så en STOR bil? )

Fra : Niels Skaaning

Dato : 29-09-03 19:29

> Hvad er så en STOR bil? )

En STOR bil? Så skal vi jo over i lastbiler :).

NS

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 29-09-03 19:40

> En STOR bil? Så skal vi jo over i lastbiler :).

Citerer Tom:

"Skal til at søge en bil til lige under 40.000 Kr og den skal være >lille<"

// Troels