En drøm skal snart bygges!
Fra : -= Two-Bit Member =-

Dato : 29-09-03 17:07

Hej gruppe.

Ja, nu er der sikkert nogen der ryster på hovedet og tænker sit, men det er
ikke lige mit problem

Jeg har i sind i løbet af vinteren at bygge en Mini 1275 GT op med Turbo..
ja, jeg kan jo også bare tage til england og hente en med det hele, men de
koster næsten 100.00 derover når de er sat totalt i stand.. og jeg gider
ikke have den nye af dem!

Hvor henne her i landet er det muligt få kontakt til en der kan det
håndarbejde med at får en solid motor bygget sammen med 5 trins gearkasse og
virkelig stabil fortøj og perfekt opsætning + justering af motoren. ??

Jeg bestiller også et sæt 13" + det rigtige! skørtesæt til den også.. det
skal være total blank sort + design sticks med et monster cool look og
tonnede ruder.. 50% hele vejen rundt.

ang lædersæder også ? nogen adresser på nogen der tage i mod special
bestillinger til den lille dyt`s størrelse ? og jo, selvfølgelig skal den
have træ inst + digital ure i også!... hmmm. ja, kunne jo også bare købe dem
der er i Bilmarkeret, men det er ikke det samme når man selv vil have sit
præ på den lille dåsse! har haft to for ca 10 år siden og nu byder
mulighederne sig snart til at det kan blive muligt at fuldfør sin lille drøm
:)

Håber på god response fra Mini Elsker.

Hilsen
J.L.C.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-09-03 19:43

Hej!

-= Two-Bit Member =- wrote:

> Jeg bestiller også et sæt 13" + det rigtige! skørtesæt til den også.. det
> skal være total blank sort + design sticks med et monster cool look og
> tonnede ruder.. 50% hele vejen rundt.

Iflg. loven skal du have 70% lysgennemgang.

Men det skal da nok blive en sjov bil alligevel :)

Fra : Finn I

Dato : 29-09-03 20:32

"-= Two-Bit Member =-" <sikkerlister@@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ang lædersæder også ? nogen adresser på nogen der tage i mod special
> bestillinger til den lille dyt`s størrelse ?

Prøv Bilhouse læderinteriør lidt nord for Herning. De har lavet det til min
vogn og jeg syntes det er fin kvalitet.

Mvh
Finn I

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-09-03 21:09

Hej!

Finn I wrote:

> Prøv Bilhouse læderinteriør lidt nord for Herning. De har lavet det til min
> vogn og jeg syntes det er fin kvalitet.

Hvad koster det egentligt at få syet et par lædersæder? Eller rettere, hvad gav
du og for hvor meget? :)