Sports udstødning til Renault Clio RSi
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 29-09-03 15:27

Sidder her med 6000kr og skal have udstødning til min clio.
Hvor meget udstødning kan jeg få og hvad mærke skulle jeg vælge?
Den skulle gerne kunne brumme jo

Mvh

Jan V

Fra : Daywalker666

Dato : 29-09-03 17:04

Prøv en one two pipe har en med rundafgang 4½ " den larmer meget
og det er kun en bagpot

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 29-09-03 17:07

Den må helst ikke larme alt for meget.

Har tænkt på Supersprint. Nogen der kan sig go for den ?

Mvh

jan V

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-09-03 17:34

"Jan Vilhelmsen" <jan-v@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Den må helst ikke larme alt for meget.
>
> Har tænkt på Supersprint. Nogen der kan sig go for den ?
>

> Mvh
>
> jan V

Hva med en devil?

venligst

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 29-09-03 17:47

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3f785f0e$0$32505$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hva med en devil?

Jeg havde Deviludstødning på min Clio 1.4 - Lød rigtig godt :D Desværre
rustede den temmelig hurtigt, og der blev ved køb kun ydet 18 mdr.
garanti (var rustet op efter 21 mdr). Kombineret med et K&N Bolt on kan
selv en brystsvag 79 hk's Clio brumme :D

Jan >> Jeg har stadig mit K&N Bolt On filter liggende - måske det passer
på din? Nyprisen var ca 800 - det er dit for 300 (såfremt det passer
selvføglelig). Hvis du befinder dig i nærheden af Randers/Aarhus, kunne
vi jo kigge på det?

\Mandal

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-09-03 17:56

"Brian Fisker [8900]" <MandalFJERN_DETTE@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> garanti (var rustet op efter 21 mdr). Kombineret med et K&N Bolt on kan
> selv en brystsvag 79 hk's Clio brumme :D

En sådan clio kan også brøle med et hul i luftfilterkassen!

Venligst

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 29-09-03 18:00

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3f78642b$0$32440$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> En sådan clio kan også brøle med et hul i luftfilterkassen!

Hehe, ingen tvivl om det :D - men sådan behandler man da ikke sit andet
kæreste eje! (Kærsten kigger med over skulderen, så skál proritere
sådan) ;)

\Mandal

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 29-09-03 21:23

Hvad koster en Devil udstødning ???

Jeg fik sat Green Filter på dagen efter jeg fik bilen så jeg har filter på
:)
Ved så bare ikke om det sidder hvor det skal for den brummer ikke, det er
mere en agressiv lyd der kommer ( ikke fordi det er dårligt )

Mvh

Jan V

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 30-09-03 05:53

"Jan Vilhelmsen" <jan-v@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad koster en Devil udstødning ???

Jeg købte min i England. Mener jeg gav 1.600 for bagpotten + omkring 500
i levering. (Der var flere andre ting i leveringen også - 60 mm
sænkningn, K&N osv).

Mvh
Mandal

Fra : ***Frank***

Dato : 30-09-03 08:51

"Jan Vilhelmsen" <jan-v@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Sidder her med 6000kr og skal have udstødning til min clio.
> Hvor meget udstødning kan jeg få og hvad mærke skulle jeg vælge?
> Den skulle gerne kunne brumme jo

Hej.
Hvis du vil ha noget der ikke ruster væk, og noget der lyder godt, så køb en
rustfri udstødning fra Bastuck.
Du kan ringe på 20776293 og snakke med Michael, det er den danske importør
af Bastuck.

--
M.v.h.
Fr@nk

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 30-09-03 13:51

Køb en devil .. har selv en på min egen. Mener den kostede 270 Euro ved
http://www.reichhard-motorsport.com/
Ovennævnte firma har jeg handlet ved en del gange efterhånden .. bund solid
leviering så ingen grund til at have kvaler over det.

Den kommer i en 85mm og en 102mm .. lad være med at købe den store .. det
ser nollert ud.

/Jan