Dørkplade.
Fra : Stefan

Dato : 28-09-03 23:25

Hej allesammen.

Hvor i Københavns området kan man købe alu-dørkplade? Jeg leder og leder, men kan
simpelthen ikke finde nogen forhandler af alu-dørkplade.

På forhånd tak
Med venlig hilsen
Stefan

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.79.49.149)

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 29-09-03 09:52

Har du prøvet en stålgrosist ?
F.eks Sanistål har den slags, de er godt nok ikke meget for at handle med
private men det kan lade sig gøre.
Ellers prøv hos et smedefirma, måske kan du få lov til at købe det gennem
dem.

Mvh. Jesper

Fra : E.A.

Dato : 29-09-03 16:25

http://www.aluplus.dk/plader/225.htm

http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=aluminium+d%C3%B8rkplader&meta=
--
eam

Fra : //zigge

Dato : 29-09-03 16:26

"Stefan" <stefan.johannsson@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen.
>
> Hvor i Københavns området kan man købe alu-dørkplade? Jeg leder og leder,
men kan
> simpelthen ikke finde nogen forhandler af alu-dørkplade.

Det kan du få hos Sanistål, hvis de ikke vil handle med dig får du en smed
til at tage det hjem til dig.

Mvh
//zigge

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 29-09-03 19:36

Stefan wrote in dk.fritid.bil:

> Hej allesammen.
>
> Hvor i Københavns området kan man købe alu-dørkplade? Jeg leder og leder,
> men kan simpelthen ikke finde nogen forhandler af alu-dørkplade.

TibNor i Brøndby ( www.tibnor.dk ) har dem i 2-7 mm's tykkelse med ca. 1,5
mm mønster.
Jeg kan kan dog ikke lige huske om de også leverer til private men ellers
kan du sikkert finde en mekker/smed e.l. som mod en mindre betaling
leverer.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

"Stay down bitch!"
-- Samuel L. Jackson as Elmo McElroy in '51st State'