forsikring
Fra : Fudge

Dato : 28-09-03 19:31

Jeg jeg går og tænker på at købe en motorcykel for første gang. Jeg havde
regnet med en gsx 600 F. Hvad koster sådan et svin i forsikring? og er det
en god motorcykel

hilsen sebastian

Fra : Daniel Munch

Dato : 28-09-03 19:58

Jeg havde et indlæg her for ikke så længe siden, omkring det samme. Kaldet
Ung og forsikring. Du kan prøve at se om du kan finde det, ellers var noget
af det billigeste jeg kunne snuse mig frem til, GF Forsikring

Hilsen Daniel

Fra : //Overby

Dato : 28-09-03 20:38

Jeg giver kr. 10.000 årligt for ansvar og kasko. Alder 21 år, ancinitet = 0
år. Fik et kanon tilbud af min assurandør (som jeg for øvrigt kender privat)
hvilket hjalp gevaldigt. Flere selskaber ville slet ikke forsikre mig.

Jeg synes det er en udmærket maskine til at starte på....

--
Med venlig hilsen/Best regards

Daniel Overby Hansen
Web: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=383

Fra : Uth

Dato : 29-09-03 08:23

Jeg har god erfaring med de gensidige selskaber, altså herunder også GF.
Personligt er jeg forsikret i Thisted Amt, selvom jeg bor i trekantområdet.
Prøv at se, hvad der er af gensidige selskaber i dit område.
Jeg har selv haqft en GSFX og det er en kanon begyndercykel, der er til at
stole på...og så kan den også være sjov, selvom man er lidt mere "hærdet".
Held og lykke med projektet!!

vh

Gert

Fra : Brian W.

Dato : 29-09-03 08:51

Fudge wrote:
> Jeg jeg går og tænker på at købe en motorcykel for første gang. Jeg
> havde regnet med en gsx 600 F. Hvad koster sådan et svin i
> forsikring? og er det en god motorcykel
>
> hilsen sebastian

Jamen velkommen i en dejlig fri verden.. Det er altid spændende at få sin
første kværn. Uanset hvilken model... GSXF´en er en kanon cykel at starte
på. Den løber i hvert fald ikke om hjørner med dig, og så er den tilmed
økonomisk at køre på, og skulle nok oxo ligge i den billige ende af
forsikringsskalaen....... Men uanset, så bør du nok ringe rundt til flere
forsikringsselskaber for at føre præmien. Og bliv nu ikke overrasket når de
siger de vil ha 15k for at forsikre dig....
Suki 600F havde lidt bøvl med knasterne i de tidlige årgange. Men mon ikke
det er blevet rettet på de nyere modeller... Der er nok nogen her fra
gruppen der kan fortælle mere om dem, end jeg kan....

God fornøjelse...

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

YZF for sale ....
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 29-09-03 20:27

> Suki 600F havde lidt bøvl med knasterne i de tidlige årgange. Men mon ikke
> det er blevet rettet på de nyere modeller... Der er nok nogen her fra
> gruppen der kan fortælle mere om dem, end jeg kan....

Efter hvad rygterne siger er der intet ændrer på det... desværre

MVH

Lars Bisgaard