Min kæreste kører honda
Fra : Charlotte Petersson

Dato : 28-09-03 18:38

Hej Alle sammen.

Det er lykkedes mig at få en på krogen, men der er som altid slanger i
paradis.
Han kører Honda :} der er endnu ellers ikke andre tegn på at han bøsse,
eller vedkender han det bare ikke? Måske har han bare været forvirret og
ikke helt klar over hvad han gjorde da han købte den
Hvad siger i? Kan jeg roligt fortsætte forholdet eller indleder jeg mig på
noget der kan blive til et, måske, lidt for interessant sexliv?

(Det at han ofte går i motionscenter ER vel et godt tegn?)

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-09-03 18:59

Charlotte Petersson wrote:

> Hvad siger i? Kan jeg roligt fortsætte forholdet eller indleder jeg
> mig på noget der kan blive til et, måske, lidt for interessant sexliv?

....jeg kan ikke advare dig kraftigt nok!

....mens du undersøger hans videre udvikling, skal jeg nok trøste dig
(jeg har en stor Suzuki)...

....har du et vellignende foto af dig selv, så send det gerne...

I spændt forventning
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : bem

Dato : 28-09-03 20:23

Hans Paulin wrote:

> (jeg har en stor Suzuki)...

Ja, ja, kald den hvad du vil....vi ved god hvad du praler af...

/Bo

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-09-03 20:35

bem wrote:

> Ja, ja, kald den hvad du vil....vi ved god hvad du praler af...

....hæ hæ

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-03 22:21

> Ja, ja, kald den hvad du vil....vi ved god hvad du praler af...
>
> /Bo

Jae, det plejer jo at være "jo kraftigere cykel, jo mindre..ææh .. "

Kenneth
R1 (Øv også!!)

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-09-03 22:31

Kenneth Sørensen wrote:

> Jae, det plejer jo at være "jo kraftigere cykel, jo mindre..ææh .. "

....øhe...min cykel har kun 111 heste - og dét var endda da den var helt
ny - og det er *meget* længe siden...

Fra : Freddy Lang

Dato : 28-09-03 22:34

Kenneth Sørensen wrote:

> Jae, det plejer jo at være "jo kraftigere cykel, jo mindre..ææh .. "
>

> Kenneth
> R1 (Øv også!!)

*ROFL*

Hvis det er tilfældet, skal jeg sq ud og ha' droslet SV'eren.... hehe

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Steen Gruby

Dato : 28-09-03 23:57

On Sun, 28 Sep 2003 23:34:14 +0200, "Freddy Lang"
<freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote:

Hej.

>Hvis det er tilfældet, skal jeg sq ud og ha' droslet SV'eren.... hehe

Nå DER var forklaringen på den lup der medfølger de store MC'er

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-03 22:46

"Kenneth Sørensen" <Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> wrote:

> Jae, det plejer jo at være "jo kraftigere cykel, jo mindre..ææh .. "

Så må alle knallertkørere jo være enormt udrustede
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Moller

Dato : 29-09-03 06:25

"Kenneth Sørensen" <Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> wrote in message

> Jae, det plejer jo at være "jo kraftigere cykel, jo mindre..ææh .. "

Ja, man køre jo ikke MZ uden grund ;)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi... nu med Clip-on Look-A-Like :)
Suzuki G..... Nej jeg vil ikke skrive det i denne tråd...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-09-03 20:18

Kenneth Sørensen wrote:
> Jae, det plejer jo at være "jo kraftigere cykel, jo mindre..ææh .. "

Heh, min Dnepr har højst 27hk .. !

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Christian Knudsen

Dato : 30-09-03 14:41

"Kenneth Sørensen" <Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:3f77507c$0$54811$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Jae, det plejer jo at være "jo kraftigere cykel, jo mindre..ææh .. "
>

> Kenneth
> R1 (Øv også!!)

HAHA... nu jubler alle MZ ejerne..... *LOL*

mvmch
christian

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-09-03 15:18

"Christian Knudsen" <s001400@student.dtu.dk> writes:

> "Kenneth Sørensen" <Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> skrev i en
> meddelelse news:3f77507c$0$54811$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> HAHA... nu jubler alle MZ ejerne..... *LOL*

Næh, vi har vidst det længe...

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Moller

Dato : 30-09-03 18:40

> Næh, vi har vidst det længe...

Yeps, Ordsproget "Rigtige mænd køre MZ" er jo ikke kommet uden grund :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... død som en sild, men når pakken med et nyt laderelæ
kommer... Whiiiiiiiiiiiiii
Suzuki GSF 1200 S ... Jubiii, XW kæde + Alubagtabdhjul på vej :)
jubiiiiii

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 30-09-03 18:43

> MZ ETZ 251 CDi ... død som en sild.

Så er det jo godt der lige stod en ombytnings MZ i klubben. Den bliver også
vild med nyt luftfilter og justeret tændning.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Moller

Dato : 30-09-03 18:50

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message

> Så er det jo godt der lige stod en ombytnings MZ i klubben. Den bliver
også
> vild med nyt luftfilter og justeret tændning.

Ja, det er en af de få cykler, ejerne ikke har dårlige nerver over at
låne ud til andre :) selv dem som varmer på begrænseren... hvis man kan
finde den :)

VH
Lars Molnit
Som er glad for at ku låne Bagers MZ indtil bare en af mine egne MC'er
kan køre igen :)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 30-09-03 18:41

> HAHA... nu jubler alle MZ ejerne..... *LOL*

Ja det gør vi. Det er nemmere at score når man siger man kører MZ, så ved
pigerne hvad der venter, og det er ikke sympati fxsse som Suzukiejerne får

Hvis din e-mail addresse hedder i.own@mz.dk så er det vidst noget med
spammerne ikke en gang gider sende dig de sædvanlige "increse your penis 8
inches in two weeks" mails.

Fra : Moller

Dato : 30-09-03 18:48

> Ja det gør vi. Det er nemmere at score når man siger man kører MZ, så ved
> pigerne hvad der venter, og det er ikke sympati fxsse som Suzukiejerne får

Er det så fordi du ikke kan leve op til kravende, at din MZ er solgt
igen :)

> Hvis din e-mail addresse hedder i.own@mz.dk så er det vidst noget med
> spammerne ikke en gang gider sende dig de sædvanlige "increse your penis 8
> inches in two weeks" mails.

Nej, vi for bare "Make you penis 8 inches shorter in 3 weeks" da vi har
fare for at give de søde piger strækmærker :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi... og den er hurtigere end bagers hi hi... når den køre
altså :(
Suzuki GSF 1200 S ... så er der snart tid :)

Fra : Jacob Larsen

Dato : 30-09-03 19:04

> Ja det gør vi. Det er nemmere at score når man siger man kører MZ, så
> ved pigerne hvad der venter, og det er ikke sympati fxsse som
> Suzukiejerne får

*LOL* Jeg får sgu ikke noget sympatifisse. Jeg må have mig en større Suzuki.

Det er generelt begrænset hvor meget man kan score i den korte tid ved rødt
lys, eller når man svedig af det varme og beskidte mc-tøj, går ind og køber
en cola (endda stadig med hjelmhår).

Jeg har ikke en MZ, men dog en CZ180 ved siden af GS'eren. Det må sgu da
også tælle
--
mvh. Jacob Larsen - GS500 + CZ180 (som normalt aldrig bliver nævnt)

Fra : Hans Paulin

Dato : 30-09-03 22:54

Jacob Larsen wrote:

> Det er generelt begrænset hvor meget man kan score i den korte tid
> ved rødt lys, eller når man svedig af det varme og beskidte mc-tøj,
> går ind og køber en cola (endda stadig med hjelmhår).

...."hjelmhår" - dén var sq go'! LOL

....nu ved jeg, hvorfor jeg altid tar Kadetten - der desværre osse er
lidt små-kraftig...

(...d'sku godt, at man har et par træde-cykler ved siden af...)

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-09-03 21:40

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Hvis din e-mail addresse hedder i.own@mz.dk så er det vidst noget med
> spammerne ikke en gang gider sende dig de sædvanlige "increse your
> penis 8 inches in two weeks" mails.

LOL!!! :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 28-09-03 19:10

Charlotte Petersson wrote:
> [...]
> Hvad siger i? Kan jeg roligt fortsætte forholdet eller indleder jeg
> mig på noget der kan blive til et, måske, lidt for interessant sexliv?

Tillykke med kæresten!
Der burde ikke være noget galt med at han kører Honda, det er bare et tegn
på at han er lidt klogere end gennemsnittet

> (Det at han ofte går i motionscenter ER vel et godt tegn?)

Dette synes jeg da så ellers er et faretruende tegn.. Har motionscentre ikke
overtaget funktionen fra saunaklubber? ;-/

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-03 19:59

Anders Houmark wrote:

> Der burde ikke være noget galt med at han kører Honda, det er bare et tegn
> på at han er lidt klogere end gennemsnittet

Er bøsser klogere end gennemsnittet?
--
mvh Jes Vestervang
PS. Argh! Jeg har jo også en honda... men den skal også skiftes ud til en

Fra : Richard

Dato : 28-09-03 19:06

Charlotte Petersson wrote:

> Det er lykkedes mig at få en på krogen, men der er som altid slanger i
> paradis.

Tilykke; men hm, var det så svært - har du evt. tænkt over hvorfor...

> [...]
> Hvad siger i? Kan jeg roligt fortsætte forholdet eller indleder jeg mig på
> noget der kan blive til et, måske, lidt for interessant sexliv?

....altså hvis han ikke lider af de samme begrænsinger over for din
Yammie-væltepeter, kan du vist roligt følge dine instinkter på det
område og få det bedste ud af den side af dine interesser. (Nu du er
kommet skævt ind på det med mc'er, mener jeg

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Futte & Co.

Dato : 28-09-03 19:20

"Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> noget der kan blive til et, måske, lidt for interessant sexliv?
>
> (Det at han ofte går i motionscenter ER vel et godt tegn?)

Hej Charlotte.
Bare rolig, det smitter ikke
Nu er selve Hondaen ikke det endegyldige bevis, men omgangen
med de andre henne i motionscentret tillægges i denne forbindelse
stor vægt. (at spionere er, i denne forbindelse, ikke ulovligt)
Mit råd er derfor at du skal "tale" med ham om problemet.
Hvis han derefter ikke vil gå i "behandling", er han nok ikke værd at
satse på.
EEN væsentlig ting : ka han skrue virago ?
(du kunne jo så vente lidt med det hårde skyts)
Hvis han derimod kun ka' skru Honda, så ud med ham.
Hvis han slet ikke kan skrue, ja såe........................

--
Jørgen , Brøndby
(Honda) CB550F , den fine årgang 1975

Fra : bem

Dato : 28-09-03 20:22

Futte & Co. wrote:

> Hvis han derimod kun ka' skru Honda, så ud med ham.

Øhh - og hvorfor er det så lige, at man skal begynde at skrue i en Honda?
For at undersøge hvorfor den bare kører og kører?

/Bo

Fra : Mcisten

Dato : 29-09-03 08:59

Hvis det er en Goldwing så må du nok se i øjnene at han er bøsse, hvem
ellers kører på Liberace - Winnebagoes ????

Fra : TheHobbit

Dato : 29-09-03 12:13

Jeg tror udtrykket "man er bøsse hvis...." skal revideres en smule:

Efter min mening er en Honda Goldwing jo en anelse "gay" at se på men det er
en Aprilia Atlantic jo egentligt også
"http://www.aprilia.com/models03/scooters/eng/modello.phtml?id=15"

Eller hvad med en Suzuki Burgman
"http://www.suzukicycles.com/Products/AN650K4/"

/Stephan

Fra : Peter Hansen

Dato : 28-09-03 19:40

Nu kører du jo Yamaha, og endda Virago hvilket godt kan minde om en knallert
45 uden tunsæt, så kan man jo diskutere hvem som er mest gal på den. Måske
er det dig som har homonforvirring, og ikke din fyr.

Fra : Hekto

Dato : 28-09-03 20:01

In article <3f771e27$0$24677$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Charlotte
Petersson says...
> [...]
> noget der kan blive til et, måske, lidt for interessant sexliv?
>
> (Det at han ofte går i motionscenter ER vel et godt tegn?)

Tillykke (forhåbentlig!).

Tjaaa ... Nu kører jeg alt andet end Honda; men jeg har da aldrig fået
et godt tilbud fra en kvinde ... på en anden motorcykel! (det har hun
så fået siden ... MC'en altså!)

Er du sikker på at det ER et motoinscenter??? ... Det kunne jo være en
let omskrivning af SAUNAKLUB!!!!! =
M.h.t. sexlivet skal du ikke bekymre dig! Når først lyset er slukket,
kan han ikke mærke forskel!

--
/Hekto

Ducati Pantah 600 SL + Suzuki LS650 + GS450E Til Salg!
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-09-03 21:15

Hekto wrote:
> M.h.t. sexlivet skal du ikke bekymre dig! Når først lyset er
slukket,
> kan han ikke mærke forskel!

Øeæhh !!, hvor er det så liiiiige at du ved det fra

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-03 21:30

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> slukket,
>
> Øeæhh !!, hvor er det så liiiiige at du ved det fra

Eeeek!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hekto

Dato : 28-09-03 21:39

In article <bl7ero$9j6$1@news.net.uni-c.dk>, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> says...
> Øeæhh !!, hvor er det så liiiiige at du ved det fra

Dér kan du bare se!!!! Du har heller ikke kunnet mærke forskel!!!!

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-09-03 22:04

Hekto wrote:
> In article <bl7ero$9j6$1@news.net.uni-c.dk>, "Dennis Hellan
Pedersen"
> <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> says...
>>
> Dér kan du bare se!!!! Du har heller ikke kunnet mærke forskel!!!!

*LOL*

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-09-03 21:17

Charlotte Petersson wrote:

> (Det at han ofte går i motionscenter ER vel et godt tegn?)

Hej.

Der er jeg sq ikk' sikker på, en mand der går op i sit udseende !
*huha*

Fra : Jacob Larsen

Dato : 28-09-03 21:51

> Hej.
>
> Der er jeg sq ikk' sikker på, en mand der går op i sit udseende !
> *huha*

Man er nødt til at gå i motionscenter for at gøre op for, at man kører Honda

--
mvh. Jacob Larsen - på Suzuki

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-03 22:46

((FJERNDETTE wrote:

> Man er nødt til at gå i motionscenter for at gøre op for, at man kører
> Honda

Godt min Honda står stille, så må jeg nemlig også
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Dun@nt

Dato : 29-09-03 07:58

Så var det lige at en del svarede...
[snip]

Udmærket - tak for indsatsen folkens
Så er den troll så eftertrykkeligt fodret og fedet op at den vel kan
klare sig gennem selv en gedigen vinter....

--
Dun@nt
XJ600 - 51J (der kan erhverves fra NU af )

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-09-03 08:01

Ingen problemer der, fortsæt bare

--
Mvh.
Henrik (som kører Honda)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : TheHobbit

Dato : 29-09-03 11:59

Han lyder som en rigtig guttermand!

Jeg har ikke haft nogen problemer med ændre sexuelle vaner i retning af mit
eget køn efter købet af CBR'en....

....nu har jeg jo selvfølgelig også en GS500 til at holde mig på "the
straight and narrow" måske går det galt når jeg sælger den - hvem ved!?!

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : Hekto

Dato : 29-09-03 12:25

In article <3f781091$0$48897$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
hobbit@protek.dk says...
> [...]
>
> ...nu har jeg jo selvfølgelig også en GS500 til at holde mig på "the
> straight and narrow" måske går det galt når jeg sælger den - hvem ved!?!

Nej, når bare man har een Honda, og så en anden, så bliver
mulighederne ligesom dobbelt så store!!! ;0)
100% hit rate garanteres når man tager en tur i byen!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Knorsfis

Dato : 29-09-03 17:14

> Han kører Honda :} der er endnu ellers ikke andre tegn på at han bøsse,
> eller vedkender han det bare ikke? Måske har han bare været forvirret og
> ikke helt klar over hvad han gjorde da han købte den

Problemet er slet ikke så stort...
Du skal bare få ham indlagt til det hvide snit, når han så kommer ud
igen er han mere end klar til at købe en gennem-kneppet Yamaha, og
hvis du er rigtig heldig bliver det en "viagra"250...

Jesper
GPZ500s
EX en fandens masse Honda'er...

Fra : Knorsfis

Dato : 29-09-03 17:15

> [...]

igen er han mere end klar til at købe en gennem-kneppet Yamaha, og
hvis du er rigtig heldig bliver det en "viagra"250...

EX en fandens masse gode Honda'er...

Fra : Charlotte Petersson

Dato : 29-09-03 20:08

Hej igen

Som det ER sagt har vi nok fordret den troll, men det har været grineren.
Jeg har vist indslagene til min kæreste, som har givet mig slag på rumpen
(over opvasken)med en dejskraber hmmmm?????? (Jeg tror alligevel at jeg vil
spionere lidt på det motionscenter)

Han KAN skrue på Yamaha, og gør det gerne, (der er jo ingen grund til at
skrue på hans egen, og rigelig grund til at skrue på min...... ) Desuden
arbejder han hårdt på mit nye hus, så Honda eller ej!!!!!!!!

Der var en der ville se mit billede kan ses her:

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=328

Det var faktisk ikke svært at finde en kæreste, det var bare svært at
sortere. (Der ER faktisk også mænd der er bange for kvinder der kører noget
der er større end en 45)

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago 750, der ellers ville ønske at den

Fra : Hekto

Dato : 29-09-03 21:04

In article <3f78832a$0$24660$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Charlotte
Petersson says...
> Jeg har vist indslagene til min kæreste, som har givet mig slag på rumpen
> (over opvasken)med en dejskraber hmmmm??????

- vi lader billedet stå et øjeblik!!!
Hvorfor kyssede han dig ikke bare i nakken?? ;0P

Fra : Peter Aagaard

Dato : 29-09-03 20:31

Charlotte Petersson wrote:
> [...]
> mig på noget der kan blive til et, måske, lidt for interessant sexliv?
>
> (Det at han ofte går i motionscenter ER vel et godt tegn?)

Det er da kun hvis han har en lille tis.......

Mvh. Peter
(RSV 00)
Held og lykke med ham...

Fra : Armand

Dato : 07-10-03 01:22

Charlotte Petersson <egersundvej@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> noget der kan blive til et, måske, lidt for interessant sexliv?
> (Det at han ofte går i motionscenter ER vel et godt tegn?)

GRILL

Måske det alligevel er hám der har fået dig (og Yamaha'en) på krogen??

--
Armand.
(der alligevel ikke kan lade være med at drage associationer til Virago'ens