S&S Karburator
Fra : Torben

Dato : 28-09-03 12:15

Er der nogen her i gruppen, der kan hjælpe mig med min nymonterede S&S
karburator.
Når jeg, ved lave omdrejninger, giver 2 -3 hurtige "små"-drej på
gashåndtaget, kniber det gevaldigt for motoren at følge med. Det lyder
næsten som om der er ved at drukne ! Har prøvet at skrue lidt ned for
accelarationspumpen, men det hjalp ikke !
Kan ikke lige gennemskue hvad det ellers skulle være !!!!

Torben
www.stenbakken.dk/torben

Fra : Thomas Lund

Dato : 28-09-03 18:19

Hej Torben,

Du kan jo prøve her først - http://www.sscycle.com/technical/techtips.asp

Ellers er det min erfaring at S&S er fine til at sætte på en drag-bike, men
til normal kørsel er de knap så fantastiske. Har rigtig gode erfaringer med
at sætte standard CV karburatoren fra HD på istedet, både på EVO og gamle
Panheads har jeg set dette give en meget mere jævn motorgang.

MvH Thomas
XLH 883 - Boret til 1200ccm