Motoren går i stå
Fra : Leif

Dato : 28-09-03 10:01

Jeg har en Opel Omega 2,0,16V med automatgear.

Den går ofte i stå,når jeg holder i tomgang.

Opel har flere gange haft den til test/reparation,hvorefter den fungerer i
en kortere periode.Nu har den problemet igen.Opel har aldrig rigtig fortalt
mig hvad der er galt.

Er der nogen der har det samme problem,og hvad kan det være?

Hilsen Leif

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 28-09-03 10:00

"Leif" <Leif.olsensletdette@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fortalt
> mig hvad der er galt.
>
> Er der nogen der har det samme problem,og hvad kan det være?

Jeg havde en opel astra 1.8 16v fra 1995 med det samme problem. Den døde når
jeg koblede ud og slap speederen, men kunne altid startes igen med det
samme.

Det endte med at Opel skiftede chippen og så forsvandt problemet.

Det der undrede mig lidt, var at chippen tilsyneladende var i rest-ordre på
tidspunktet, så jeg har formentlig ikke været den eneste der havde haft
problemet.

mvh
Bendt

Fra : KickAssCowboy

Dato : 28-09-03 16:56

Jeg har samme problem med min Mondeo (også med automatgear). Ford siger at
de kan være toppakningen, der er gået, men jeg har talt med en mekaniker der
har haft samme problem og det var chippen.
Hva' faen koster det at få skiftet sådan en????
Mvh Lars

Fra : jakob j.

Dato : 28-09-03 18:06

> [...]
fortalt
> mig hvad der er galt.
>
> Er der nogen der har det samme problem,og hvad kan det være?

Jeg har samme problem med en Astra F fra 92... pisse irriterende.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 29-09-03 13:29

"jakob j." <jakobjensen99@sol.dk> wrote in message news:bl748m$2vtk$1@news.cybercity.dk...
> "Leif" <Leif.olsensletdette@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> fortalt

> Jeg har samme problem med en Astra F fra 92... pisse irriterende.

Så kan du jo passende få lidt af de omdrejninger jeg har alt for
mange af i tomgang

/Jakob

Fra : a56075

Dato : 01-03-04 09:08

"Leif" skrev d. 28-09-03 10:01 dette indlæg :
> [...]
>
> Hilsen Leif
>
> Jeg har har haft nøjagtig samme problem i min vectra 1,8 16V - indtil
en dag den pludselig ikke ville starte p.g.a. et dårligt batteri - jeg
satte et nyt batteri i bilen og
den har gået perfekt i tomgang lige siden.

http://www.kandu.dk/