Søndagskørsel... ?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-09-03 00:23

Hey,

Traditionen tro vil jeg høre om der er nogen, der vil med ud og køre i
morgen her på Sjælland (kbh).

DMI siger lige nu (01:21) at det bliver tørt og at der kommer en del sol.
Altså - forhåbentligt - ikke som sidste søndag, hvor en temmeligt omfattende
byge satte en del kørselsmæssige begrænsninger... for mit vedkommende i
hvert fald... (I øvrigt tak for turen Flemming - og Dennis).

Sidste søndag i måneden er der vist nok kaffemøde på caféen i Ordrup. Man
kunne jo også - hvis der er nogle, der er friske - tage turen til
Karolinelund ved Fredericia? Man kan få dagsbilletter til 200,- på storebælt
i morgen - men jeg gider ikke tage turen alene ...

Smid en besked inden kl. 10.00 i morgen, hvis der er nogen der er friske.

Hilsner,

Tony

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 28-09-03 00:50

> [...]
> Karolinelund ved Fredericia? Man kan få dagsbilletter til 200,- på
> storebælt i morgen - men jeg gider ikke tage turen alene ...
--------------------------------
Tjaaaa....
Her er det jo så at man håber på at møde nogle af fallestur gutterne igen...
Håber at i finder ud af noget og kommer over på den "rigtige side af
vandet!"

Jeg er der ihvertfald..

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 28-09-03 09:15

> [...]
igen...
> Håber at i finder ud af noget og kommer over på den "rigtige side af

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hov hov... Søndagskører.. He he

--
MVH
Proces-teknolog Jon Larsen ( Nok osse ved Karolinelund )

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-09-03 10:18

Tony Lorentzen wrote:

> Smid en besked inden kl. 10.00 i morgen, hvis der er nogen der er
> friske.

Til information så kører Dennis og jeg en hyggetur på ca. 80 km. fra Shell i
Dalby kl. 12.15 hvor vi ender igen efter turen.

Hilsner,

Tony