Harley elskere. Ses her
Fra : Pwh

Dato : 27-09-03 12:13

Husk at der er tema aften på DR2 fra kl 19:30 med HD'er

/Jens (der hellere ville se tema aften med Kwaker)

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-09-03 13:00

Pwh wrote:

> Husk at der er tema aften på DR2 fra kl 19:30 med HD'er

Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Pwh

Dato : 27-09-03 16:09

Hans Paulin wrote:
> [...]

Sådan er det at blive gammel, man bliver langsomt opfattende
og synet begynder at svigte ;)
Til mit forsvar skal siges at det ikke var et særligt informativt
indlæg som Uffe havde postet og desuden er folk her i gruppen
så langsomt opfattende at det godt kan tåle at blive gentaget *eg*

/Jens (der altid har ment at angreb er det bedste forsvar)

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-09-03 17:20

Pwh wrote:

> Sådan er det at blive gammel, man bliver langsomt opfattende
> og synet begynder at svigte ;)

Hvad mener du?!...jeg er liiige fyldt 50!

> [...]
> så langsomt opfattende at det godt kan tåle at blive gentaget *eg*

> /Jens (der altid har ment at angreb er det bedste forsvar)

Så ka de lær' det, ka de!

Fra : Steen Gruby

Dato : 27-09-03 17:24

On Sat, 27 Sep 2003 18:20:26 +0200, "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> wrote:

Rolig nu Hans.

>Hvad mener du?!...jeg er liiige fyldt 50!

Jens må mindst være på vej til de 75.
Før er man da ikke gammel - vel?

(jeg tør ikke skrive min alder i denne sammenhæng)

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-09-03 17:38

Steen Gruby wrote:

> Rolig nu Hans.

....nå, okay så da!...

> Jens må mindst være på vej til de 75.
> Før er man da ikke gammel - vel?

....nej vel?!

> (jeg tør ikke skrive min alder i denne sammenhæng)

....du læner dig op ad de 50...

(...det er bare lige hvilken side, du læner dig op ad...)

Fra : Steen Gruby

Dato : 27-09-03 17:41

On Sat, 27 Sep 2003 18:37:55 +0200, "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> wrote:

Hej Hans.

>...du læner dig op ad de 50...
>
>(...det er bare lige hvilken side, du læner dig op ad...)

Nix - Jeg er væltet

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-09-03 17:57

Steen Gruby wrote:

> Nix - Jeg er væltet

....nå, okay!

....den værste tid er tiden mellem konfirmationen og pensionen...

Fra : Steen Gruby

Dato : 27-09-03 21:39

On Sat, 27 Sep 2003 18:56:56 +0200, "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> wrote:

Hej Hans.

>...den værste tid er tiden mellem konfirmationen og pensionen...

Det har du faktisk ret i.
Efter at have set Jupiter's "anden rejse" hæver jeg "gammelgrænsen"
fra 75 til noget mere.
Det var godt gået af en gut på 70.

Og så lige:
Det var første rejse i 1979 der var på Triumph.
Til anden rejse havde han klogeligt valgt en BMW

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-09-03 22:05

at wrote:

> Efter at have set Jupiter's "anden rejse" hæver jeg "gammelgrænsen"
> fra 75 til noget mere.
> Det var godt gået af en gut på 70.

Hørt!

> Og så lige:
> Det var første rejse i 1979 der var på Triumph.
> Til anden rejse havde han klogeligt valgt en BMW

....som var så tung, at han havde et frygteligt besvær med at rejse den op
:-/
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hekto

Dato : 28-09-03 00:15

In article <o2tbnvcbuce3luv0dv4lcnqkp4tmgq8qrn@4ax.com>, Steen Gruby
<steen.gruby@(at)gruby.dk> says...
> Det var godt gået af en gut på 70.

Man fristes til at sige, rigtigt godt!!!
--
/Hekto

Ducati Pantah 600 SL + Suzuki LS650 + GS450E Til Salg!
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 28-09-03 19:25

> Og så lige:
> Det var første rejse i 1979 der var på Triumph.
> Til anden rejse havde han klogeligt valgt en BMW

Hehe! - Nåja, men ham gutten sagde da også, at han var sikker på, at hans MC
kunne gennemføre turen.

Forøvrigt en god udsendelse med topic som: Det er aldrig for sent!

Under "dramaet" med hans kamp med at rejse BMW'en op... der slog det mig.
hvor svært det var, at få spændingen frem. Hvis man samtidig tænker på, at
der vel nærmest har stået et helt kamerahold og fotograferede hans ene og
ulige kamp med motorcyklen og dens ret hæftige oppakning... Desuden virkede
fotograferingen i samme øjeblik af "ørkenens evige sol" ikke endvidere fuld
overbevisende, da det så ud som om, at det var overskyet og filmsekvensen
blot var skudt i det øjeblik, hvor solen blot tittede frem.

Hilsen
Lars

Fra : Pwh

Dato : 27-09-03 18:59

Steen Gruby wrote:
> On Sat, 27 Sep 2003 18:20:26 +0200, "Hans Paulin"
> <hans_fjernes_@it.invalid> wrote:
>
> Rolig nu Hans.

> Jens må mindst være på vej til de 75.
> Før er man da ikke gammel - vel?

På vej er jeg da forhåbentligt ;)
Næ, det bliver nu kun til de 39 i næste uge ;(

/Jens

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-09-03 19:05

Pwh wrote:

> det bliver nu kun til de 39 i næste uge ;(

....hvis du spiser op, ka det være du blir 40 osse!...

Fra : Pwh

Dato : 27-09-03 19:44

Hans Paulin wrote:

> ...hvis du spiser op, ka det være du blir 40 osse!...

Jeg skal nok, jeg skal nok

/Jens (der lige har guffet en grillkylling med hele svineriet)

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-09-03 20:05

Pwh wrote:

> /Jens (der lige har guffet en grillkylling med hele svineriet)

....Ceres Royal - og en grøn mad-Cecil?

Fra : Armand

Dato : 27-09-03 19:07

Steen Gruby <steen.gruby@(at)gruby.dk> skrev i en
> [...]
> >
> Jens må mindst være på vej til de 75.
> Før er man da ikke gammel - vel?
> (jeg tør ikke skrive min alder i denne sammenhæng)

Alder er ikke et spørgsmål om tal - Det er et spørgsmål om sindstilstand!
Og i den forbindelse har det givetvis meget at gøre hvem man "leger" med!

--
Armand.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-09-03 23:03

Steen Gruby <steen.gruby@(at)gruby.dk> writes:

> (jeg tør ikke skrive min alder i denne sammenhæng)

Heh - så er det bare surt at du skriver den på din hjemmeside

I øvrigt har du fødselsdag samme dag som min far. Du er blot 14(!) år
yngre, så det er da ikke _så_ slemt.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Steen Gruby

Dato : 27-09-03 23:16

On Sun, 28 Sep 2003 00:02:44 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
wrote:

Hej Jacob.

>Heh - så er det bare surt at du skriver den på din hjemmeside

Afsløret
Men der var ingen grund til at vade i det - vel?

>I øvrigt har du fødselsdag samme dag som min far. Du er blot 14(!) år
>yngre, så det er da ikke _så_ slemt.

Så er han jævnaldrende med Jupiter
og forhåbentlig lige så frisk.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-09-03 23:36

Steen Gruby <steen.gruby@(at)gruby.dk> writes:

> Så er han jævnaldrende med Jupiter

Yep - det er dog mange år siden han har kørt motorcykel. Dengang kørte
han 125 ccm og 250 ccm BSA'er af en slags. Den sidste blev vist solgt
i '58. Desværre går han ikke så meget op i teknikken, så jeg er ikke
helt klar over hvad det er for nogle cykler han havde dengang

> og forhåbentlig lige så frisk.

Ja, men desværre ikke på MC :-\

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : JBM

Dato : 27-09-03 13:54

"Pwh" skrev:

> Husk at der er tema aften på DR2 fra kl 19:30 med HD'er
>
> /Jens (der hellere ville se tema aften med Kwaker)

Discovery DK sender også en udsendelse i morgen søndag kl. 14,
"Motorcykelmani".
I går havde Discovery en god udsendelse om chopper-firmaet West Coast
Choppers..
http://www.westcoastchoppers.com/
Om det er den samme, der genudsendes i morgen, ved jeg ikke...men jeg tror
det ikke....
Denne her handler vist om Harley-Davidson, 100 år.

mvh Jan Bak Madsen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-09-03 16:08

Pwh wrote:

> Husk at der er tema aften på DR2 fra kl 19:30 med HD'er
>
> /Jens (der hellere ville se tema aften med Kwaker)

Denne del ser mere interessant ud:
Jupiters rejser

Inden vi rejser ud på Harley, byder Temalørdag på en tur verden rundt på en
Triumph-motorcykel. Januar 2001 drog 70-årige Ted Simon ud fra den engelske
by Dorchester på en verdensomspændende rejse. På sin Triumph begiver han
sig ud på en rejse ind i sjælens centrum. Turens første del bringer ham
gennem Afrika fra Sahara i nord til Kap Det Gode Håb i syd. Senere venter
Sydamerika og resten af verden. For 23 år siden foretog Simon en lignende
rejse og skrev bogen "Jupiters rejser", der gjorde ham til en kultfigur for
motorcykelfolket. Manfred Waffenders dokumentarfilm fra 2002 tager os med
på rejse sammen med Ted Simon.

Sendes kl. 19.35
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Pwh

Dato : 27-09-03 19:01

Jes Vestervang wrote:

> Denne del ser mere interessant ud:
> Jupiters rejser
>
> Inden vi rejser ud på Harley, byder Temalørdag på en tur verden
> rundt på en Triumph-motorcykel.

Interessant på hvilken måde ???.

/Jens

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-09-03 19:11

Pwh wrote:

> Interessant på hvilken måde ???.

Rejseberetninger plejer altid at være interessante IMO.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Pwh

Dato : 27-09-03 19:47

Jes Vestervang wrote:

> Rejseberetninger plejer altid at være interessante IMO.

Jamen så skal du da ikke sidde her og taste, men ind til flimmeren

/Jens

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-09-03 19:55

Pwh wrote:

> Jamen så skal du da ikke sidde her og taste, men ind til flimmeren

....alle ordentlige mennesker har vel et 14" ved siden af pc'en!?

Fra : Pwh

Dato : 27-09-03 20:05

Hans Paulin wrote:

> ...alle ordentlige mennesker har vel et 14" ved siden af pc'en!?

LOL Der fik du mig, nu vil jeg fise ind og se på HD'er

/Jens

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-09-03 20:40

Hans Paulin wrote:

> ...alle ordentlige mennesker har vel et 14" ved siden af pc'en!?

28" er bedre ...jeg sider (som altid) med min laptop i stuen
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-09-03 21:18

Jes Vestervang wrote:

> 28" er bedre

....klart nok!

> ...jeg sider (som altid) med min laptop i stuen

....jeg har 6 m2 til kontor - så skal jeg ikke varme stuen op, når
kviksølvet viser fimbul...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-09-03 22:03

Hans Paulin wrote:

> ...jeg har 6 m2 til kontor - så skal jeg ikke varme stuen op, når
> kviksølvet viser fimbul...

*lol*
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Holger Danske

Dato : 28-09-03 09:07

Hans Paulin wrote:

> ...alle ordentlige mennesker har vel et 14" ved siden af pc'en!?

Nej, de hat et tunerkort i pc'en
H.D AKA Allan

--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-09-03 09:57

Holger Danske wrote:

> Nej, de hat et tunerkort i pc'en

....øv! - alt, hvad jeg kan stampe op af jorden hér, er 56K ;-(

Fra : Armand

Dato : 28-09-03 05:03

Hans Paulin <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en

> ...øv! - alt, hvad jeg kan stampe op af jorden hér, er 56K ;-(

Bare rolig, du er ikke alene!

--
Armand.
(off-line læser)

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-09-03 11:24

Armand wrote:
> Hans Paulin <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en

> Bare rolig, du er ikke alene!

....havde jeg muligheden for at anskaffe mig noget bredbånd, ku man ikke
se min røv for skosåler!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-03 11:22

Hans Paulin wrote:

> ...havde jeg muligheden for at anskaffe mig noget bredbånd, ku man ikke
> se min røv for skosåler!

Overvejet Sonofons FWA? Tidligere virkede det ret ringe, men siden de har
skiftet udstyret ud, lader det til at fingere fint.

Mine forældre kunnne ligeledes ikke få adsl (for langt fra centralen), men
FWA virker fint, selvom der er næsten 11 km til, nærmeste fwa-udstyrede
mobilmast. Prisen er svjh. små 600 for 1024/512 og små 200 billigere for en
512/etellerandet.

FUT: poster
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-09-03 12:27

Jes Vestervang wrote:

> Overvejet Sonofons FWA?

....jeps!

....de var her ude for et par år siden og måle - der var 10 km. til de
nærmeste to master i Sønderborg og Nordborg - de kunne ikke få et
signal, da afstanden (ihvert fald dengang - efter hvad de sagde) var
dobbelt så stor som godt er...

....naboens hus ligger osse i vejen mod Sønderborg, og mod Nordborg lå
der noget andet i vejen langt væk, som ikke kunne defineres...

> Tidligere virkede det ret ringe, men siden de
> har skiftet udstyret ud, lader det til at fingere fint.

....hvornår skiftede de udstyret ud?

> Mine forældre kunnne ligeledes ikke få adsl (for langt fra
> centralen), men FWA virker fint, selvom der er næsten 11 km til,
> nærmeste fwa-udstyrede mobilmast.

....man skal kunne "se" masten...

> Prisen er svjh. små 600 for
> 1024/512 og små 200 billigere for en 512/etellerandet.

....ja, priserne er (var) på et vist niveau billigere end TDC...

....jeg kigger på det i morgen!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-03 14:10

Hans Paulin wrote:

> [...]
> nærmeste to master i Sønderborg og Nordborg - de kunne ikke få et
> signal, da afstanden (ihvert fald dengang - efter hvad de sagde) var

Tjaeh, afstanden i sig selv er jo ikke så slem, men:

> ...naboens hus ligger osse i vejen mod Sønderborg, og mod Nordborg lå
> der noget andet i vejen langt væk, som ikke kunne defineres...

Når det også også er galt, er der jo ikke meget at gøre :-/
Træls

> ...hvornår skiftede de udstyret ud?

Jeg ved det ikke præcist, fordi mine forældre droppede FWA, fordi det
virkede for ringe. Nedetiden var på omkring 30% over en periode på et halvt
år. Fejlene plejede at være ret mystiske, og teknikerne snakkede ofte om at
det nok var afstanden, der var skyld i det. Pudsigt nok hjalp det bare
altid at skifte cpe-boksen.

For nogle måneder siden hørte jeg så at Sonofon havde skiftet udstyret, og
at det nye skulle virke meget bedre end det gamle, og tænkte at det da var
forsøget værd. Indtil videre har det virket fejlfrit i en måned.

> ...man skal kunne "se" masten...

Jep, mine forældre er heldige med at masten i Nr. Snede er ret højt
placeret. Teknikeren havde fået at vide, at det ikke var nødvendigt at
placere antennen højere end 1 m over jordoverfladen, men den kom nu op i 5
meters højde.

> ...ja, priserne er (var) på et vist niveau billigere end TDC...

Ja, de er rimelige nok.

> ...jeg kigger på det i morgen!

Jep, men medmindre du fælder naboens hus er der nok ikke de store chancer

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-09-03 14:49

Jes Vestervang wrote:

> Når det også også er galt, er der jo ikke meget at gøre :-/
> Træls

....pyt!

....der viser sig nok noget andet...

> [...]
> placeret. Teknikeren havde fået at vide, at det ikke var nødvendigt at
> placere antennen højere end 1 m over jordoverfladen, men den kom nu

....jeg bor bogstavelig talt i et hul...

> medmindre du fælder naboens hus er der nok ikke de store
> chancer

....nå, okay!

....det ka da være, der kommer noget parabol eller hvad ved jeg en dag...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-03 20:51

Hans Paulin wrote:

> ...pyt!
> ...der viser sig nok noget andet...

Ja, en eller anden gang gør der nok... jeg har bare på fornemmelsen at der
går lang tid :-/

> ...jeg bor bogstavelig talt i et hul...

*lol*

> ...nå, okay!

Hehe

> ...det ka da være, der kommer noget parabol eller hvad ved jeg en dag...

Så skal du vist have lidt af en sender
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-09-03 21:06

Jes Vestervang wrote:

> Ja, en eller anden gang gør der nok... jeg har bare på fornemmelsen
> at der går lang tid :-/

....cum tempore invenietur ratio rei expediendae...

> Så skal du vist have lidt af en sender

....nå, okay - det har jeg så ikke forstand på...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-03 21:38

Hans Paulin wrote:

> ...cum tempore invenietur ratio rei expediendae...

Det kan du selv være! Nu var jeg jo nødt til at spørge google om hvad
det var for noget volapyk - jeg er ikke lige den store latin-snakker.

Men citatet er nok ikke helt hen i vejret

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-09-03 21:52

Jes Vestervang wrote:

> Det kan du selv være!

ROFL

> Nu var jeg jo nødt til at spørge google om
> hvad det var for noget volapyk

....var selv inde på http://home.gvdnet.dk/~juul/latin.html for at se
hvad det var for noget vrøvl, en anden skrev - og blev grebet af
stemningen dér!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-03 22:50

Hans Paulin wrote:

> ...var selv inde på http://home.gvdnet.dk/~juul/latin.html for at se
> hvad det var for noget vrøvl, en anden skrev - og blev grebet af
> stemningen dér!

I see
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Armand

Dato : 07-10-03 01:22

> ...havde jeg muligheden for at anskaffe mig noget bredbånd, ku man ikke
> se min røv for skosåler!

Mnjarh :-/ Der er jo også lige det økonomiske islæt, og jég synes at der er
udgifter nok ved siden af, til at internettet er ~300 kr/md. værd, ligesom
at jeg finder at der, specielt i dette forum, ofte lyder beklagelser over at
pengene ikke rækker til et ordentligt kørejern!?
Min damp-opkobling er til (principielt) en hund om måneden og hvis jeg
droppede fastnet-telefonen sammen med modem'et er der umiddelbart balance
med ADSL; men qua en sådan rokade vil mobil-regningerne uværgeligt stige i
en grad så det regnskab ikke holder - Og så er der lige en plat detalje
omkring affektions-værdien i mit telefonnummer: Det er at se i baggrunden på
mit dåbsbillede (læs: er fortsat i familiens varetægt, men nu som arvegods)!

--
Armand.

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-10-03 07:49

Armand wrote:

> Mnjarh :-/ Der er jo også lige det økonomiske islæt, og jég synes at
> der er udgifter nok ved siden af, til at internettet er ~300 kr/md.
> værd,

....nu gir jeg i forvejen 195 pr. måned for 2 timer dagligt hos CC (efter
at ha været oppe på 700 / md. ved Tiscali ved minutopkobling ;-( ), så
forskellen er ikke så stor til bredbånd...

> ligesom at jeg finder at der, specielt i dette forum, ofte
> lyder beklagelser over at pengene ikke rækker til et ordentligt
> kørejern!?

....med de afgifter, vi har her i Danmark på motorkøretøjer, har jeg for
længe siden besluttet mig for at bruge hovedparten af lønnen på et hus -
og kun en del af den til bil og mc...

....Suzukien gav jeg 25K for for ca. 5 år siden og satte den så i stand -
og min bil (en Kadett GSi) gav jeg 17½ for og lavede selv rust m.m.m.m.

> [...]
> balance med ADSL; men qua en sådan rokade vil mobil-regningerne
> uværgeligt stige i en grad så det regnskab ikke holder

....og så er der hensynet til de mennesker, der så er tvunget til
udelukkende at ringe til ens mobil...

> - Og så er der
> lige en plat detalje omkring affektions-værdien i mit telefonnummer:
> Det er at se i baggrunden på mit dåbsbillede (læs: er fortsat i
> familiens varetægt, men nu som arvegods)!

....det er længe siden, at jeg har taget dén slags hensyn ROFL

....har dog flyttet mit udmærkede mobilnummer over fra TDC til Telmore

Fra : anders majland

Dato : 09-10-03 22:50

> Og så er der
> lige en plat detalje omkring affektions-værdien i mit telefonnummer:

Så er du en oplagt kandidat for ISDN - Det kan da leveres og man kan jo
så vælge at hente sine favorit usenetgrupper ned med 128K eller nøjes
med 64K og så stadig have en linie fri til telefoni .... Jeg kører på
NetTid80 fra TDC (men det kniber med at nå 80 timer online om måneden,
men NetTid30 er for lidt) Fordelen ved Nettid er det opgøres på
månedsbasis (ikke dag som andre tidsprodukter) og at der ikke er nogen
opkaldsafgift før den inkluderede tid er brugt. Med en ISDN router er
jeg online på 1s og den er sat op til at smide forbindelsen når der ikke
er trafik.

Men ja ovenstående "sygehistorie" skyldes at jeg også tilhører de sidste
5% af danskerne som TDC ikke har planer om at tilbyde noget bedre...
Sidste sommer droppede de også deres pro@cess isdn der var et flatrate
produkt. Men fordelen ved at være flyttet så langt på landet er huset
var billigt, så nu skal der snart være råd til et par nye hjul...

Det er i bund og grund jo bare et spørgsmål om prioritering ... Så det
må jeg nok have snakket med banken om

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Armand

Dato : 28-09-03 05:01

Holger Danske <Holger_Danske@jegstyrer.dk> skrev i en

> Nej, de hat et tunerkort i pc'en

Med skærmopdeling á browser/TV ??

--
Armand.

Fra : Holger Danske

Dato : 28-09-03 12:32

Armand wrote:
> Holger Danske <Holger_Danske@jegstyrer.dk> skrev i en

> Med skærmopdeling á browser/TV ??

Ja, det er ikke noget problem på en 19" skærm, nok den bedste investering
jeg har gjort, udover net tilslutningen
H.D. AKA Allan

Fra : Hekto

Dato : 28-09-03 00:14

In article <2f0h41-va7.ln1@svedig-gnu.fake>, Jes Vestervang says...
> Rejseberetninger plejer altid at være interessante IMO.

Respekt! 70 år, og jorden rundt på MC!!!!