Hjelm i kawa farver(lime)
Fra : Cwinn

Dato : 26-09-03 10:24

Hej er der nogen der er faldet over en hjelm i kawa farver (lime grøn).
Mener at Shark har lavet en men kan ikke finde den.

Mvh
Chritian

Fra : Freddy Lang

Dato : 26-09-03 10:39

Cwinn wrote:
> Hej er der nogen der er faldet over en hjelm i kawa farver (lime
> grøn). Mener at Shark har lavet en men kan ikke finde den.

Hvis du ikke kan finde en "færdig" hjelm i de rigtige farver, kan du købe en
vilkårlig hjelm, og så få den malet. Mener Svendborg MC
http://www.svendborgmc.dk/sider/forret5.htm har kontakt til en som maler
hjelme. Ellers kan du lige tage et kig her: http://www.mehtola.com/

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-09-03 11:06

cwinn@mail1.stofanet.dk (Cwinn) writes:

> Hej er der nogen der er faldet over en hjelm i kawa farver (lime grøn).
> Mener at Shark har lavet en men kan ikke finde den.

Der er ihvertfald ikke en grøn på http://www.shark-helmets.com - kun
et flashhelvede...

Men derudover vil jeg da bare lige udtrykke min meget store tilfredshed
med min RSF2, naturligvis i (King Carl) Foggy farver.
At den så nogenlunde matcher min grå/røde læderdragt er bare en bonus.
Til gengæld er der ikke noget af det der mather min grøn/hvide kawa. Men
matchende cykel og læder er også for wankers

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Morten dahl

Dato : 26-09-03 11:21

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev i en meddelelse
> cwinn@mail1.stofanet.dk (Cwinn) writes:

> Til gengæld er der ikke noget af det der mather min grøn/hvide kawa. Men
> matchende cykel og læder er også for wankers

Det bedste eksempel på mismatch, er nu godtnok M.Lund. Dengang han 2 dage
før ferien valgte at smide 9´n med 150.. Cyklen havde alle mulige farver,
alt efter hvad han nu lige kunne skrabe sammen af plastik. Lig dertil hans
hvid/orange Daineese dragt, flot dekoreret med Gaffa..

Et syn for guderne... men den gik hvist rent ind hos tøserne.

-
Morten

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-09-03 11:27

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> writes:

> "Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev i en meddelelse

> Det bedste eksempel på mismatch, er nu godtnok M.Lund.

Hehe, ja jeg venter stadig spændt på at se dig i en leopard-læderdragt
_Det_ ville kunne imponere tøserne!

Forresten kan jeg heller ikke finde noget grønt på http://www.araihelmet.com

Fra : Cwinn

Dato : 26-09-03 11:29

Mikkel Christensen wrote:

> [...]

> Til gengæld er der ikke noget af det der mather min grøn/hvide kawa. Men
> matchende cykel og læder er også for wankers

Har også en RSF2, som jeg er meget tilfreds med. Hjelmen men kawa farver
var til en ven. Kawa farver ville nok ikke se så godt ud til en rød honda

Mvh
Christian

Fra : nd

Dato : 26-09-03 11:41

"Cwinn" <cwinn@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der er faldet over en hjelm i kawa farver (lime grøn).
> Mener at Shark har lavet en men kan ikke finde den.

Find RO10 Daytona
http://www.designerhelmets.com/
den er kawasakigrøn.

vh

Niels

Fra : iceman

Dato : 26-09-03 11:44

mener du den her ??

http://www.shark-helmets.dk/rs2_argon_bgw.htm

Fra : Cwinn

Dato : 26-09-03 12:51

iceman wrote:

> mener du den her ??

> http://www.shark-helmets.dk/rs2_argon_bgw.htm

Måske..Men synes nu ikke den er særlig pæn. Men kan godt være det er den
jeg har set.

Fra : iceman

Dato : 26-09-03 13:18

der er også den her......den er mere lime grøn

http://www.shark-helmets.dk/rsr_barros_bgy.htm

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 15:02

> [...]
> Hej er der nogen der er faldet over en hjelm i kawa farver (lime grøn).
> Mener at Shark har lavet en men kan ikke finde den.

venlig hilsen

Dannie
med en kawa

Fra : klaus kristensen

Dato : 27-09-03 20:55

"Cwinn" <cwinn@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der er faldet over en hjelm i kawa farver (lime grøn).
> Mener at Shark har lavet en men kan ikke finde den.

mc-hjørnet har en hjelm med kawa farver. ligger endda på hans hylde. på
kawasaki.com (usa) har de shoei hjelme i kawa farver.

mvh klaus

grøn kawa med shoei yanagawa hjelm (den med hajerne på siden)

Fra : RacerNiels

Dato : 01-10-03 01:46

"Cwinn" <cwinn@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej er der nogen der er faldet over en hjelm i kawa farver (lime grøn).
> Mener at Shark har lavet en men kan ikke finde den.

Suomy får også lavet nogle hjelme under et andet navn, og de kan i hvert
fald fåes i hæsl... lime grøn...
Jeg skal se om jeg ikke kan finde et mærke imorgen.

Niels
S FAU himmelblau