Vivacity 20, Kender du den ?
Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 27-09-03 08:28

Jeg har langt om længe fundet en båd, jeg mener er identisk med min båd. Det
er en Vivacity 20. Skrog, udseende og design ligner fulstændig min båd. Det
eneste, er at min har lidt større mål. Den svarer vel til 22 - 23 fod.
Derfor er jeg nu på jagt efter lidt oplysninger om denne bådtype. Den er
bygget hos "Russel Marine Ltd." i England. Konstrueret i 1963, men findes i
bådrevyen i 1971.
Det var her jeg fandt den.
Kan nogen af jer hjælpe ?

--
Venligst

Jan

Fra : Alvin

Dato : 27-09-03 10:43

Prøv at søge på google.dk.
Jeg skrev "Vivacity 20"..og det væltede frem med links + billeder. Prøv evt.
engelske newsgroups.
Alvin

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 27-09-03 11:02

"Alvin" <alvinbang@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Prøv at søge på google.dk.
> Jeg skrev "Vivacity 20"..og det væltede frem med links + billeder. Prøv
evt.
> engelske newsgroups.
> Alvin

Hej

Det har jeg prøvet ! Jeg fik kun 2 døde links.
Hmm Jeg må prøve igen.
Men I er da stadig velkommen til at hjælpe.

--
Venligst

Jan

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 27-09-03 11:21

Der findes en Vivacity 24 og en en Vivacity 650.

Bjarke

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 27-09-03 19:39

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:bl3obc$17q$1@news.cybercity.dk...
> Der findes en Vivacity 24 og en en Vivacity 650.
>
> Bjarke

Hej

Jeg har lånt bådrevyen fra 1971 på det lokale bibliotek. Her er alt hvad jeg
ved om denne båd. I revyen er der også billeder af 24éren og 650éren.
Men min båd måler i vandlinien 6,35 m og i båd revyen står for en 20ér 5,33
Men ellers ligner den 20éren på en prik.
Er min båd en mutant eller hvad ? Eller vokser de med alderen ?

--
Venligst

Jan