billede af rs 2000 rat?
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 26-09-03 16:51

nogen der kan hjælpe med et billede af et rat til en ford escort rs 2000 ?

jeg vil måske købe sådan et rat af en på nettet men han ligger ikke inde med
et billede... og jeg aner ikke hvordan det ser ud! så er der en venlig sjæl
her der kan sende mig sådan et billede eller ved hvor jeg kan se sådan et
rat?

--
Mvh.

Nikolai R. jensen
www.minvogn.dk
ja min mail addresse er : nospam@minvogn.dk

Fra : John Sahl

Dato : 26-09-03 17:21

http://f1-edition.ifn.cx/aussta_e.html

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-09-03 18:01

"Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sjæl
> her der kan sende mig sådan et billede eller ved hvor jeg kan se sådan et

Du er nødt til at sige hvilken RS 2000 der er tale om.
Er det Mk. 1, Mk. 2 eller Mk. 5 der er tale om?

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 26-09-03 18:39