Hvilken Pavabehandling?
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 26-09-03 06:16

Hejsa...

Jeg har købt mig en Fiat Brava fra 1996. Den har efter 2 el. 3 år fået
pavabehandling, så jeg vil mene det er ved at være på tide igen. Jeg bor i
Viborg, tæt på Lindholm Biler, der har et stort Pava center. Mit spørgsmål
går på hvilken behandling jeg skal ofre på bilen. Der er både en alm. og en
specialbehandling. Er det penge ud af vinduet at tage den dyre? (Kig. evt.
www.lindholmbiler.dk)

--
Mvh,
Lars Bjerregaard

Fra : Tom

Dato : 26-09-03 15:54

> [...]
en
> specialbehandling. Er det penge ud af vinduet at tage den dyre? (Kig. evt.

Jeg ville bare ofre den alm behandling og så ellers som du er inde på, sørge
for at den bliver vedligholdt hver 2. til 3. år.
Tror ikke der findes noget reelt dokumentation for om den ene behandling er
bedre end den anden og hvis du vælger den alm. så holder bilen da de her små
20 år som de plejer. (Hvor man til sidst bare ikke gider se på bilen mere)

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK