Tema Lørdag
Fra : uffe.j

Dato : 25-09-03 22:28

Mon ikke "Tema Lørdag" på DR2 i denne uge bliver meget skæg?

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Hekto

Dato : 25-09-03 22:53

In article <3f735de2$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, uffe.j
says...
> Mon ikke "Tema Lørdag" på DR2 i denne uge bliver meget skæg?

Jooooooooooooooooooooooooh??????
.... forsøger du at tvinge os til at læse programmet, eller er det en
hemmelighed hvorfor??
--
/Hekto

Ducati Pantah 600 SL + Suzuki LS650 + GS450E Til Salg!
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : --=Stone=--

Dato : 26-09-03 08:03

"> says...

> Jooooooooooooooooooooooooh??????
> ... forsøger du at tvinge os til at læse programmet, eller er det en
> hemmelighed hvorfor??
Joooooo... du kan jo prøve at gætte på hvad det handler om ))

Her er et hint --> det har 2 hjul ..

Så får du ikke mere....

--
Steen
CB1200 F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Biker-Torben®

Dato : 26-09-03 11:27
Fra : uffe.j

Dato : 26-09-03 08:35

Temalørdag handler om motorcykler!

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Cwinn

Dato : 26-09-03 10:30

uffe.j wrote:

> Temalørdag handler om motorcykler!

Rettelse; Temalørdag handler om HD'er, ville hellere ha et program om
rigtige motorcykler

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-09-03 11:48

Cwinn wrote:
> Rettelse; Temalørdag handler om HD'er, ville hellere ha et program om
> rigtige motorcykler

Oh, så behøver jeg ikke pakke mit sidste VHS-bånd ud..

// Temalørdag for Hans - Gammel Russisk MC.
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Gynex

Dato : 26-09-03 20:42

> Rettelse; Temalørdag handler om HD'er, ville hellere ha et program om
> rigtige motorcykler

Fuldstændig enig, de harleyer har vi squ snart hørt nok om, de kan jo
hverken styre eller bremse. HD ejere skulle ta og prøve en mc, som har bare
lidt køreegenskaber....!

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-09-03 22:58

"Gynex" <gynex1@hotmail.com> writes:

> Fuldstændig enig, de harleyer har vi squ snart hørt nok om [blah blah...]

Du har vel andre kanaler på dit TV?

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 26-09-03 23:22

Mikkel Christensen wrote:

> Du har vel andre kanaler på dit TV?

Hej.

Ja det vil jeg da' oss sige, du kan da bare skifte kanal,
personligt glæder jeg mig bare over, at der bliver sendt et program,
( hele aftenen ! ) der
handler om motorcykler !, og når det kommer til stykket, så ser du det
jo alligevel

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Hekto

Dato : 27-09-03 00:50

In article <bl2dio$lq5$1@news.net.uni-c.dk>, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> says...
> [...]
> ( hele aftenen ! ) der
> handler om motorcykler !, og når det kommer til stykket, så ser du det

Et program der sikkert handler om amerikansk biker-kultur, som efter
min mening, et eller andet sted, er Bvaddrrr!

- Jeg skal dog se programmet alligevel! Historien er da god nok!
En motorcykel, er en motorcykel, også selv om den har 4 cylindere!!!
;0)

Fra : Thomas Lund

Dato : 26-09-03 23:12

> Fuldstændig enig, de harleyer har vi squ snart hørt nok om, de kan jo
> hverken styre eller bremse. HD ejere skulle ta og prøve en mc, som har
bare
> lidt køreegenskaber....!

Og så undrer I jer over at der er nogle HD kører der ikke gider hilse på
vejen?
Prøv lige at snakke om at være fordomsfuld........

Thomas Lund (Som godt tør sætte navn på sin besked)
XLH 883 - Boret til 1200 ccm.

Fra : uffe.j

Dato : 26-09-03 23:41

undskyld jeg nævnte det.

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Hekto

Dato : 27-09-03 10:16

In article <3f754c5d$0$24624$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, uffe.j
says...
> undskyld jeg nævnte det.

Aaaaarrrh! ... la' nu vær' og lad dig gå på af en smule, snæversyn,
intollerance og mobning!

Vi er da en 4-5 stykker der skal se den sammen, og ingen af os ejer en
Harly, og kommer sikkert heler ikke til det.

Fra : Gynex

Dato : 27-09-03 21:39

Ja undskyld hvis jeg fornærmede nogen, det var jo heller ikke sådan ment...!
Jeg er fuldstændig enig i, at en MC er en MC uanset hvad der står på tanken
af den, derfor behøver jeg jo ikke synes, at HD´er bare er overfede kværne,
vel?
Desuden synes jeg, det er fedt, at dansk TV bringer en udsendelse om MC´er,
dem er der squ ikke for mange af, men når de nu var i gang, hvorfor så ikke
for én gangs skyld bare noget andet end Harleyer....?