Herlig dag 1.
Fra : T. Hartung

Dato : 25-09-03 20:21

Så en Gl. Kadett blive "rustbeskyttet" bagi - ja den ville - mod forventning
holde for en fodgænger der var på vej ud i et fodgængerfelt -ham Galanten
bagved holdt så meget af Kadetten at han måtte kysse den - og Kadettens tøj
blev noget krøllet - godt at fodgænger skulle holde for mig - der kom på
cykelstien - det er sq. for farligt at gå eller køre bil tager cyklen !!!!!

............ flere og flere tager cyklen .......... hvem har taget min!!!!
--
mvh.
T. Hartung

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-09-03 22:37

T. Hartung <t.hartung@nospam.dk> wrote:

> [...]
> cykelstien - det er sq. for farligt at gå eller køre bil tager cyklen !!!!!

Ikke for noget, men har du ikke også vigepligt for en fodgængerovergang?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Brian

Dato : 26-09-03 05:55

Hejsa

Henrik Münster wrote:

> Ikke for noget, men har du ikke også vigepligt for en
> fodgængerovergang?

Jeg vil gætte på, at ironi er svært at udtrykke på skrift :)

/Brian

Fra : T. Hartung

Dato : 26-09-03 13:42

"Brian" <brian@NOSPAMpost5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

JO da helt klart men ...

> Jeg vil gætte på, at ironi er svært at udtrykke på skrift :)

hehe lige netop !!
........... fodgænger trådte 2 skridt tilbage da jeg kom på cyklen ("hehe
...det er mig der bestemme") så jeg fortsatte - skal naturligvis holde for
fodgænger - derved opstår der forviring i Kadetten der så (så jeg ikke)
antagelig også køre frem - men så går fodgænger ud og Kadett standser igen
og - ja BUM.