Cayenne Turbo LYD
Fra : Thomas Krath

Dato : 25-09-03 19:00

Hej NG,

er der nogen herinde som har oplevet/kørt denne bil selv el. som passager?

Lyder bilen virkelig sådan her??
http://www3.porsche.de/german/deu/cayenne/cayenneturbo/experience/sounds/def
ault.htm

DAMN!

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-03 19:05

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
KLIP

Davs.

> er der nogen herinde som har oplevet

Ja.

/kørt denne bil selv

Ja.

> el. som passager?

Ja.

...og den lyder som en V8´eter.

En 996 boxer lyder meget bedre.

Hr. Bjørn

Fra : Thomas Krath

Dato : 25-09-03 21:09

> En 996 boxer lyder meget bedre.

Det synes jeg også - særlig 996 Turbo... NØØØJ! :)

Den øvelse de havde på KTI ned af langsiden hvor den grå 996 Turbo bare
skulle fyres max af og man efterfølgende skulle vælge en side at køre til...
der stod jeg i laang tid og bare lyttede

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-03 22:00

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
til...
> der stod jeg i laang tid og bare lyttede

Jep ... fed lyd..

Hr. Bjørn

Fra : Møller

Dato : 25-09-03 19:15

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message
> Hej NG,
>
> er der nogen herinde som har oplevet/kørt denne bil selv el. som passager?

> [...]

Ja det er nok ikke helt ved siden af, sådan lidt af en mellemting af en
fiskekutter og en V8, Men den er da meget skæg at køre i. men 1.5 mio. på
hvide plader og .6 mio. på gule er også en slags penge, når man nu ikke hat
noget husmandssted at bruge den

se dk.binaer.motor
--
Møller

Fra : Unlimited

Dato : 25-09-03 20:17

> [...]
> fiskekutter og en V8, Men den er da meget skæg at køre i. men 1.5 mio. på
> hvide plader og .6 mio. på gule er også en slags penge, når man nu ikke

Hmm det var da sært at den er dyrere på gule plader end på hvide

- Unlimited -

Fra : Møller

Dato : 25-09-03 20:20

"Unlimited" <-unlimited-@klub-striben.dk> wrote in message

> hat
>
> Hmm det var da sært at den er dyrere på gule plader end på hvide

Jeg har en adresse på en god optikker, så kan det bære du kan få øje på et
punktum for sekstallet
--
Møller

Fra : Thomas Krath

Dato : 25-09-03 21:08

> [...]
> mio. på hvide plader og .6 mio. på gule er også en slags penge, når
> man nu ikke hat noget husmandssted at bruge den

1,5 mio. kr.... så er det ikke Turbo versionen.

En alm. S får baghjul af mig i min bil... det har jeg prøvet