Motormaling
Fra : uffe.j

Dato : 25-09-03 15:52

Hvad er bedst til at male en sort motor/cylinder, hvor malingen er begyndt
at skalle af?

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Claus Bjerre

Dato : 25-09-03 21:28

> Hvad er bedst til at male en sort motor/cylinder, hvor malingen er begyndt
> at skalle af?

Jeg havde det samme problem, blot begyndte malingen på min
cylinderblok nok at skalle af 10 år før jeg overhovedet købte cyklen.
Så mit dilemma var at finde på noget der gjorde den lidt mere
checket at se på end bare anløben aluminium, men ikke var så flot
at det ville se tåbeligt ud på en fint patineret gammel motor.
Så jeg gav den skosværte Når det brænder fast giver det den
helt rigtige finish, men det er altså i forhold til at der før ikke rigtigt
var nogen finish overhovedet...

Claus Bjerre