Køb af brugte fælge
Fra : Jakob

Dato : 25-09-03 17:14

Jeg kigger efter brugte fælge(15") + (evt vinterdæk) til en Peugeot 307.

Der er mange til salg i Den Blå Avis mm., men hvordan sikrer jeg mig, at de
passer til netop min bil.
Hvilke andre modeller/mærker bruger samme fælge som min bil ?

Fra : Jens Lønborg

Dato : 25-09-03 17:26

"Jakob" <spam_Nejtak@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> passer til netop min bil.
> Hvilke andre modeller/mærker bruger samme fælge som min bil ?

Kig evt her, og find nogle der passer
http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm
Jens

Fra : Rasmus

Dato : 26-09-03 08:09

Dine fælge er med fire bolthuller, og at krydsmål på 108mm. Jeg mener at
centerhullet er 66 mm.
Eller kan feugeot nok hjelpe dig.