Se det kalder man sgu venner !
Fra : Stig Thomsen

Dato : 09-04-01 22:06

Hej i ng.

Har lige været ude for en kanon oplevelse .
Jeg skulle op og besøge min ven hvor vi skulle planlægge vor mctur til
Sverige .
Jeg havde lige haft min gamle Honda cb 500 (79) splittet i atomer for at
skifte
toppakning slibe ventiler ect. jeg kommer så kørende ad køgebugt motorvejen
og efter at have overhalet en kassevogn sker det ! 0 volt = -50 hk , ind
til siden
for at konstatere at hovedsikringen er gået ?

Kassevogen som jeg lige havde overhalet køre ind til siden og ud springer 2
gutter , kommer hænd og spørger om der er noget de kan hjælpe med .
Nu havde jeg en ekstra sikring med så jeg regnet med at jeg kunne finde
fejlen
, skifte sikringen og komme afsted igen så de kørte igen .

En løs forbindelse blev fundet og afsted igen . Ca 2 km. længere fremme
overhalet jeg igen de 2 gutter i kassevognen men kun for at springe
sikringen igen , gutterne
kørte igen ind til siden og tilbød denne gang at de kunne da evt. køre mig
og min mc til
Ballerup for de skulle ind til København . Jeg takkede ja da vi ikke lige
kunne finde fejlen .

Med vennerlig hilsen .

Stig Thomsen

CB500 -0 volt !

Fra : Asger Steffensen

Dato : 09-04-01 22:33

"Stig Thomsen" <stigthomsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej i ng.
>
> Har lige været ude for en kanon oplevelse .
SNIP

Mon ikke det har været MC-ister i madkasse?

Asger
ZX-10 (12 volt)

Fra : Morten Juel

Dato : 09-04-01 23:54

Hejsa Stig

fandt du så fejlen eller ??

Ja, vi kunne jo lige så godt tage dig med, når vi alligevel skulle den vej,
og der var jo også hurtigt rigeligt at snakke om ikke )
Vi skal jo holde ånden ved lige, mht at en MC'ist hjælper en anden også selv
om man køre i madkasse den pågældende dag ikke og tak for diesel, øl og
vin ))

Til jer andre (og rittig) nu er jeg officielt også en Offrod, da grunden til
at vi var på motorvejen, var at vi skulle ind til kbh og bytte min 45scooter
til 2 stk MTX125L offroadere, så nu skal der skrues til den store
guldmedalje imorgen

Vi ses derude everyone.

Mvh
Morten
XS400 Seca
2Stk MTX125L

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-04-01 16:40

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
45scooter
> til 2 stk MTX125L offroadere, så nu skal der skrues til den store

Til lykke!
Nu begynder livet.

Rittig

Fra : Morten Juel

Dato : 11-04-01 11:38

> Til lykke!
> Nu begynder livet.

hehe Tak Rittig, jeg glæder mig også

Mvh
Morten

Fra : Stig Thomsen

Dato : 10-04-01 17:13

> Hejsa Stig
>
> fandt du så fejlen eller ??

SNIP

Hej Morten .

Ja , min gode kammerat bistod med opvarmet værksted og det hele .
Det viste sig at være en løs "lunte" som havde forvildet sig ned til
afgangsrørne og de bliver jo som bekendt varme på et tidspunkt !

M.v.h.

Stig Thomsen

Med + 13,8 volt = larm uden el-bekymring !

Fra : Morten Juel

Dato : 11-04-01 11:38

> [...]
> Det viste sig at være en løs "lunte" som havde forvildet sig ned til
> afgangsrørne og de bliver jo som bekendt varme på et tidspunkt !

Arhhh det var der al poweren forsvandt hen hehe
ihh hvem der dog bare havde et opvarmet værksted.. nå, men det kommer vel på
et tidspunkt !

Mvh
Morten

Fra : Stig Thomsen

Dato : 10-04-01 17:21

> Hejsa Stig
>
> fandt du så fejlen eller ??

PS. Morten , sig endelig til hvis du har brug for at svejsning i aluminium -
rustfri , ect.

M.v.h.

Stig Thomsen

Fra : Morten Juel

Dato : 11-04-01 11:38

> PS. Morten , sig endelig til hvis du har brug for at svejsning i
aluminium -
> rustfri , ect.
Yes Yes, tak for det, det skal jeg nok

Mvh