Racereport / US Biler på Hockenheim
Fra : Peder

Dato : 25-09-03 14:53

Normalt belemrer jeg ikke jer bilnørder (undskyld entusiaster med
mine MC eskapader, men da jeg for nylig var på Hockenheim for at køre,
var der et Classic race igang, så jeg tog nogle billeder og lagde på
mit website.
Billederne er at finde på http://roadracing.netpartner.dk under
"Dagbøger og billeder"
Dagbogen for løb 10...
Hvis nogen er interesseret har jeg billederne i 2048x1536 som jeg kan
maile, men de fylder 1,5 MB pr. stk.

Hvis nogen er nysgerrig efter billeder fra Nürburgrings Nordschleife,
er der lidt at finde under "Val de Vienne 2002". Mest Lotus dog, da
jeg er lidt forelsket i dem.

--
Peder
SGSXR750 (http://roadracing.netpartner.dk)

Fra : Møller

Dato : 25-09-03 15:00

"Peder" <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvis nogen er nysgerrig efter billeder fra Nürburgrings Nordschleife,
> er der lidt at finde under "Val de Vienne 2002". Mest Lotus dog, da

Du skal endelig ikke holde dig tilbage, mange af os "bilister" har ofte haft
eller har en MC, for mit vedkommende: Velocette Mac 2 1945, Triumph Speed
Twin,
--
Møller
Daytona, jeg ville nu godt have en Velocette Truxton eller bare en Ducatti

Fra : Peder

Dato : 25-09-03 16:10

On Thu, 25 Sep 2003 15:59:55 +0200, "Møller" <eamslet@sletget2net.dk>
wrote:

> [...]
>eller har en MC, for mit vedkommende: Velocette Mac 2 1945, Triumph Speed

OK. Men alle dagbøger og billeder er at finde på sitet.
Fremover skal jeg gerne informere, når jeg opdaterer