radarkontrol - foto ?
Fra : Jens Jessen

Dato : 24-09-03 18:06

Jeg kørte i dag forbi en radarkontrol, hvor de stod i modsatte vejbane. I
farten (ca. 110 km/t) synes jeg det så ud som om han pegede i min retning,
men jeg blev ikke standset. De havde taget to biler i modsatte retning hvor
der stod to betjente der snakkede med førerne fra de pågældende biler.

Nu til mit spørgsmål: Kan de med en radarkontrol tage et billede som jeg får
tilsendt senere ligesom ved fotovognene eller er jeg sluppet i og med at jeg
ikke blev taget på stedet ?

Fra : Thomas Krath

Dato : 24-09-03 18:26

> jeg får tilsendt senere ligesom ved fotovognene eller er jeg sluppet
> i og med at jeg ikke blev taget på stedet ?

Du får ingen bøde tilsendt.

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Idé-Sign

Dato : 25-09-03 06:50

> Jeg kørte i dag forbi en radarkontrol, hvor de stod i modsatte vejbane. I
> farten (ca. 110 km/t)

Hmmm, må politiet virkelig stå på motorvejen med en radarkontrol.

Hvor stod de? I nødsporet?

Undskyld mine dumme spørgsmål, men jeg kunne ikke lade være

MVH Søren

Fra : Torben Fejr \(Tilst\~

Dato : 25-09-03 20:14

Idé-Sign <infoFJERN@DETTEide-sign.dk> scribbled:

> Hmmm, må politiet virkelig stå på motorvejen med en radarkontrol.
>
> Hvor stod de? I nødsporet?
>
> Undskyld mine dumme spørgsmål, men jeg kunne ikke lade være
>
> MVH Søren

Hvor er det lige han nævner motorvej?
Hvis det ert fordi han kørte 110 km/t var der jo ingen grund til at være
nervøs på en motorvej, vel?
Just my 2 cent

--
Torben

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-09-03 11:55

On Thu, 25 Sep 2003 21:13:42 +0200, "Torben Fejr \(Tilst\)"
<t_fejr@stofanet.invalid> wrote:

> Hvor er det lige han nævner motorvej?
>Hvis det ert fordi han kørte 110 km/t var der jo ingen grund til at være
>nervøs på en motorvej, vel?

Jo, der var vejarbejde og 50 km/t på skiltene

--
Jens callto://jensep

Is it difficult? Danagerous? Slim chance to survive? Sounds like fun!