Søger SNIP (kalde navn)
Fra : Willi

Dato : 24-09-03 16:41

Undskylder at jeg må genere denne gruppe....

Har mistet din mail adr. kan du ikke lige maile mig

Venlig hilsen

Willi

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 24-09-03 19:37

den er vist snip@snip.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-09-03 22:04

Hej!

Jimmie Andersen wrote:

> den er vist snixxxnip.dk

Flot! Nu er hans mailadresse ødelagt pga. spam...

Slet venligst dit indlæg ASAP!

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 24-09-03 22:29

Kim Voss Schrader wrote:

> Flot! Nu er hans mailadresse ødelagt pga. spam...
>
> Slet venligst dit indlæg ASAP!

Generelt har du ret i at det er en dårlig ide at poste folks
emailadresser på usenet, da nyhedsgrupperne netop "høstes" af
spammere, men lige i "Snip's" tilfælde har han selv brugt adressen
til indlæg, så der sker næppe noget ved at poste det en ekstra
gang..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-09-03 22:40

Hej!

Thomas Strandtoft wrote:

> [...]
> spammere, men lige i "Snip's" tilfælde har han selv brugt adressen
> til indlæg, så der sker næppe noget ved at poste det en ekstra

Ok, det har jeg ikke lige lagt mærke til, og jeg kunne ikke lige finde nogen af
hans indlæg i min newsreader...

Troede bare han var mere forsigtig

Fra : Brian Jensen

Dato : 25-09-03 22:47

In article <3F720F4C.2F09FBC8@tdcadsl.dk>, teknik_kim@tdcadsl.dk says...

> Troede bare han var mere forsigtig

Med hans viden om computere tror jeg nok han har en eller anden
antispamfanden der klarer det ;)

(Hej Jan!)

Mvh
Brian (aka suntrip)