Fiat Palio
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 24-09-03 16:16

Hej,

Vi har kigget lidt på en Fiat Palio weekend 1,6
Er der nogle erfaringer med denne model eller den mindre 1,2 motor.
Ekstra bladets bilanmelder roser giver den mest ros.
En model fra 1998 koster ca. 70-80.000,- og det synes Jeg fand'me er billigt
for en stationcar som kun er 5 år gammel.
Vi er en familie på 2 voksne og 2 børn.

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 24-09-03 21:53

prøv at kik på bkbiler.dk

de har en fiat merea 2.0 st. car fra sidst i 97 til 65.000 kr
det er da også pænt billigt. ved dog ikke hvor langt den har kørt.

MVh Kim Lehmann Poulsen

Fra : Anders Møller

Dato : 25-09-03 08:10

"Carsten Pedersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle erfaringer med denne model eller den mindre 1,2 motor.

1,2'eren er lidt brystsvag i den bil, men kan da overleve.. 1,6 er langt
mere harmonisk.

Bilen er billig, fordi den er bygget på en Uno bund, men det gør den som
sådan ikke dårligere.

Set i lyset af hvor mange I skal være i bilen, vil jeg til enhver tid
anbefale en Marea istedet.

--
Anders Møller
Uno Racing