Firmabil, test/anmeldelser
Fra : Peter Østergaard

Dato : 24-09-03 12:18

Hej,

Jeg står overfor at skulle anskaffe mig en firmabil, kender I til test og
anmeldelser af firmabiler i den gennemsnitlige klasse?

/Peter

Fra : Max[DK]

Dato : 24-09-03 12:29

> Jeg står overfor at skulle anskaffe mig en firmabil, kender I til test og
> anmeldelser af firmabiler i den gennemsnitlige klasse?

Firmabil til hvad? formål?

/Max

Fra : Peter Østergaard

Dato : 24-09-03 13:10

Det vil kun være transport af mig selv i forbindelse med arbejde og i
fritiden er det hele familien, 4 stk plus barnevogn

/Peter

Fra : Lars Knudsen

Dato : 24-09-03 14:58

Hej Peter,

"Peter Østergaard" <peter_oestergaard@removethis_hotmail.com> wrote in
message news:3f717d67$0$13185$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Jeg står overfor at skulle anskaffe mig en firmabil, kender I til test og
> anmeldelser af firmabiler i den gennemsnitlige klasse?

www.firmabilen.dk

Firmabiler er jo sådan set det samme som alle de andre biler... Regningen er
bare anderledes fordelt

** Lars

Fra : Thomas Krath

Dato : 24-09-03 17:10

> Jeg står overfor at skulle anskaffe mig en firmabil, kender I til
> test og anmeldelser af firmabiler i den gennemsnitlige klasse?

Prisklasse, præferencer?

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide