Er der en der vil rep. RUST på Uno?
Fra : Jens Jensen

Dato : 23-09-03 08:35

Jeg søger een der vil rep. rust på min Fiat Uno `86.
Der er fra værkstedet anslået ca. 10 timers arbejde på den.
Jeg betaler 150,- kr i timen.
Det er bedst i ``86 området, men længere væk kan nok også arrangeres. Bilen
befinder sig i Hadsten.

/Jens...

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-09-03 08:43

> befinder sig i Hadsten.
>
> /Jens...

Glemte lige mit mobil nummer: 29721020

/Jens..

Fra : John Sahl

Dato : 23-09-03 08:55

Jens Jensen <cow-one@sol.dk> wrote:
> Jeg søger een der vil rep. rust på min Fiat Uno `86.

Prøv i en opslagsgruppe.

--
John Sahl,
http://www.bilstereobladet.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-09-03 08:54

> Prøv i en opslagsgruppe.
>
> --
> John Sahl,
> http://www.bilstereobladet.dk
> Vi knokler hårdt for det

Og hvor finder jeg så den du tænker på ?

/Jens..

Fra : John Sahl

Dato : 23-09-03 09:03

Fra : A. K.

Dato : 23-09-03 20:59

"Jens Jensen" <cow-one@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger een der vil rep. rust på min Fiat Uno `86.
> Der er fra værkstedet anslået ca. 10 timers arbejde på den.

Ja anslået, når først man får den pillet den fra hinanden er der som regel
meget mere, sidst jeg lavede rust i en 95' punto troede mig og mester at der
var et par timers arbejde, men inden jeg var færdig gik der 2 hele
arbejdsdage, lige nu er jeg ved at lave en 92' uno den er heller ikke sjov,
heldigvis er der kun 4 -5 timer tilbage på den

Fra : Jens Jensen

Dato : 24-09-03 08:32

> [...]
sjov,
> heldigvis er der kun 4 -5 timer tilbage på den

Nu har vi jo selv banket alt rusten og har fundet det der er. Ligeledes er
rust lavet løbende, bl.a i torpedoerne foran og bagi. Der er skiftet bagbro,
skærmkanter o.s.v
Så min UNO er absolut ikke pilrådden som man mange gange ser.
Der er et lille hul i motorrummmet, i bagerste inderskærm (er lavet i den
anden side), så har bunden i højre side sluppet (er næsten 100% lavet i
venstre side, men mangler ca. 10 cm da det er kommet siden vi lavede rust
for 2 år siden), og så er der 2 små huller i dørfalse bunden, så arbejdet er
ikke så grelt.
Men der er forskel på prisen.
Men held og lykke med de 4 timer

/Jens..