Kantana skrueaftener ?
Fra : Carsten

Dato : 22-09-03 13:04

Findes det fænomen stadig ? Hvad er kriterierne for deltagelse ?

Jeg skal have skiftet kædekit og ville gerne kunne gøre det "under ordnede
forhold" Det vil sige med nogen som måske kunne "holde" hist og her.
Har Kantana evt. udstyr til at nitte kæden bagefter. Tør ikke rigtig køre
så langt med clipsled.

Venligst

Carsten
R-1100

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-09-03 15:25

> [...]
> forhold" Det vil sige med nogen som måske kunne "holde" hist og her.
> Har Kantana evt. udstyr til at nitte kæden bagefter. Tør ikke rigtig køre

Oh yes - det fænomen kører skam endnu. Hver 2. og 4. tirsdag i måneden fra
19 til 21.

Jeps - vi har værktøj til at nitte en kæde sammen, så duk bare op i morgen.

Fra : dots

Dato : 22-09-03 18:28

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse
> Oh yes - det fænomen kører skam endnu. Hver 2. og 4. tirsdag i måneden fra
> 19 til 21.

Og hvor er det nu præcis at Kantana MC holder til ?

dots

Fra : Denise

Dato : 22-09-03 18:36

"dots" <dots@tdcpunktumadslpunktumdk> skrev i en meddelelse

> "Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og hvor er det nu præcis at Kantana MC holder til ?
>
> dots

Hej Dorthe
Blander mig lige, www.kantanamc.dk
Håber der er en derinde, der vil vise mig hvordan man spænder en kæde til
sin tid

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-09-03 18:49

> Håber der er en derinde, der vil vise mig hvordan man spænder en kæde til
> sin tid

Kom endelig forbi så snart du kan, for en for slap kæde kan hurtigt få nogle
grimme konsekvenser.

Fra : Denise

Dato : 22-09-03 19:24

> Kom endelig forbi så snart du kan, for en for slap kæde kan hurtigt få
nogle
> grimme konsekvenser.

Tak for tilbud, men den er ikke slap endnu, tror jeg

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-09-03 20:12

> Tak for tilbud, men den er ikke slap endnu, tror jeg

Sæt cyklen på støttebenet og se hvor meget du kan "løfte" den nederste del
af kæden - gør det på midten. Hvis det er ~2-4 cm. er alt sikkert fint. Hvis
det er meget mere, trænger den til opstramning.

Fra : Denise

Dato : 22-09-03 20:33

> [...]
Hvis
> det er meget mere, trænger den til opstramning.

Ok, det vil jeg prøve
Den blev checket for 1 måned siden og der var den ok.

Fra : Armand

Dato : 22-09-03 22:23

Denise <reindel*NOSPAM*@c.dk> skrev i en news:bknioj$pn9$1@sunsite.dk...

> Ok, det vil jeg prøve
> Den blev checket for 1 måned siden og der var den ok.

Det er jo også når du en dag checker og finder den for slap at du bør have
viden/rutine til at justere den, - Og ikke to uger efter :-|

Tag blot forbi Kantana og bliv klogere!

--
Armand.

Fra : Denise

Dato : 23-09-03 07:41

> [...]
>
> Det er jo også når du en dag checker og finder den for slap at du bør have
> viden/rutine til at justere den, - Og ikke to uger efter :-|

Ja ja, skal nok
Kan desværre ikke i aften, men det er da alletiders der findes sådan et
sted, synes jeg.

Fra : dots

Dato : 22-09-03 22:12

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Dorthe
> Blander mig lige, www.kantanamc.dk

Hejsa Denise

... Valby - - det er da godt inde ad byen til...
Nå, få se om det lader sig gi' sig imorgen, man ka vel altid lære noget -
om ikke andet en tur rundt Storkøbenhavn for første gang !!

dots, Odsherred

Fra : Carsten

Dato : 22-09-03 18:29

Henrik Steen Larsen wrote:

> Oh yes - det fænomen kører skam endnu. Hver 2. og 4. tirsdag i måneden fra
> 19 til 21.
> Jeps - vi har værktøj til at nitte en kæde sammen, så duk bare op i morgen.

Jeg når ikke at få et kædekit inden da, så det må blive 2. tirsdag i næste
måned. Jeg har ikke så travlt så det går nok.

Takker,

Carsten

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-09-03 18:49

> Jeg når ikke at få et kædekit inden da, så det må blive 2. tirsdag i næste
> måned. Jeg har ikke så travlt så det går nok.

Det er også helt fint.