"Udsmykning" af MC
Fra : TheHobbit

Dato : 22-09-03 11:41

Er der nogen der har erfaring med "udsmykning" af MC.

Jeg tænker på f.eks. at sætte tal og/eller tekst på - det SKAL kunne tages
af igen uden af skade lakken/plastikdele!

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : Keld

Dato : 22-09-03 18:55

jeg har selv brugt nogle mærker, der er lavet ved en skiltemager og de kan
uden problem fjernes igen. Det er straks værre med de originale mærker, de
skulle varmes af og limen fra dem kunne tages med fortynder.

--
Keld R1

Fra : TheHobbit

Dato : 23-09-03 08:45

Keld wrote:
> [...]
> de kan uden problem fjernes igen. Det er straks værre med de
> originale mærker, de skulle varmes af og limen fra dem kunne tages

Hvilken skiltemager - og hvilken type/slags mærker var det??

Stephan

Fra : Keld

Dato : 23-09-03 15:26

En skiltemaler som ligger i Valby, kan ikke huske navnet men stort set alle
skiltemalere kan levere varen, bare spørg dig frem og fortæl dem om dine
idéer.

--
Keld R1

Fra : Brian W.

Dato : 23-09-03 05:47

TheHobbit wrote:
> [...]
>
> Jeg tænker på f.eks. at sætte tal og/eller tekst på - det SKAL kunne
> tages af igen uden af skade lakken/plastikdele!

Ham her er ret go....
citat fra visitkort......

Skiltegården i Aidt.
VI fremstiller skilte efter dine ideer og ønsker.Vi tilbyder også auto/mc
dekorering tegning af logo mv.

Han lavede nogle CBR 600 F mærker til min kammerat og monterede dem. Det så
yderst prof ud...
her er hans mailadr.

Skiltegården(SNABELA)get2net.dk
tlf.86967033
21636352

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

YZF for sale ....
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : TheHobbit

Dato : 23-09-03 08:49

Brian W. wrote:
> Han lavede nogle CBR 600 F mærker til min kammerat og monterede dem.
CBR600 F - bingo!

> Det så yderst prof ud...
> her er hans mailadr.

> Skiltegården(SNABELA)get2net.dk
> tlf.86967033
> 21636352

Er du sikker på at det er skiltegården(A)get2net.dk med "å" - burde det ikke
evt være dobbelt a?
Hvor i landet ligger han?

Hvad hedder den type mærker du fik på?

Hvordan blev det lavet? Lavede du det på din PC'en og så sendte det til
skiltegården som så lavede det til et overføringsmærke eller hvordan?

/Stephan

Fra : Brian W.

Dato : 26-09-03 14:27

TheHobbit wrote:

> Er du sikker på at det er skiltegården(A)get2net.dk med "å" - burde
> det ikke evt være dobbelt a?

Self er det med Dobbelt A.. glemte det i min iver.

> Hvor i landet ligger han?

Mellem Silkeborg og Randers

> Hvad hedder den type mærker du fik på?

Klistermærker????
Og det var på min kammerats mc

> Hvordan blev det lavet? Lavede du det på din PC'en og så sendte det
> til skiltegården som så lavede det til et overføringsmærke eller
> hvordan?

Han lavede dem på hans pc. Du godkender dem, inden han monterer dem.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-09-03 19:31

TheHobbit wrote:

> Er der nogen der har erfaring med "udsmykning" af MC.
>
> Jeg tænker på f.eks. at sætte tal og/eller tekst på - det SKAL kunne tages
> af igen uden af skade lakken/plastikdele!

<http://www.dinmc.dk> virker billige:
Eksempel: www.dinmc.dk, bogstavshøjde 25mm, kvalitet 3 (bedste kvalitet)
Antal bogstaver: 10 x stk.pris kr.2,38 = KUN kr.23,80 + moms.
(Bemærk: punktum er gratis og skal ikke tælles med)

Det er da ikke slemt.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : TheHobbit

Dato : 24-09-03 09:10

Lyder godt - det vil jeg lige checkke ud!

/stephan