Der køres 600 cup søndag.... vises det ~
Fra : GRISEN

Dato : 22-09-03 09:01

TV2 Zulu plejer da at vise 600cc sammen med DTC....

Det plejer at stå i programoversigten, men ikke denne gang:
http://tv.tv2.dk/tv/?Region=1&KanalID=2&Soegeord=&Dato=6&Kategori=31&Periode=1

12:00 Motorsport: DTC (9)
12:35 Motorsport. DM-finalerne på Jyllands-Ringen Direkte.
13:50-15:30 Motorsport: DTC- finalen, direkte (9)
De afgørende heats fra Jyllands-Ringen.
Danmarks hurtigste racerkørere i DTC-finalen, hvor Jan Magnussen og Casper
Elgaard slås om det eftertragtede mesterskab. Der er udsigt til to
dramatiske heats, kun 20 point adskiller de to Peugeot- og BMW-kørere, men
også kampen om 3. pladsen er intens, med kun få point mellem John Nielsen,
Henrik Lundgaard og Jens Edman.
I finalen kan Jan 'Big Mac' Magnussen sikre sig DTC-titlen, men han får
kamp til stregen, både John Nielsen (BMW), Casper Elgaard (BMW), Henrik
Lundgaard (Toyota) og Michel Nykjær (Seat) har været 'flyvende' i de
sidste løb, så der er lagt op til nye dramatiske begivenheder på den
publikumsvenlige jyske bane.

Nogen der ved noget?
Jeg er ikke hjemme i weekend'en og der skal også være plads til Superbike
og Supersport på videobåndet, så det går ikke med 3½ times madkasseløb.

*
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 30-09-03 10:49

On Mon, 22 Sep 2003 08:01:01 +0000 (UTC), grisen@pornotrold.dk (GRISEN) wrote:

>TV2 Zulu plejer da at vise 600cc sammen med DTC....

Nogen der så det ???
Blev vi snydt for 600cc eller det video der har snydt mig?

*
Jan

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-09-03 11:11

GRISEN <grisen@pornotrold.dk> writes:

> Nogen der så det ???
> Blev vi snydt for 600cc eller det video der har snydt mig?

Jeg så de sidste 3 omgange.

Så din video har ihvertfald snydt dig for 3 omgange

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : GRISEN

Dato : 30-09-03 16:21

On 30 Sep 2003 12:10:58 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> wrote:

>Jeg så de sidste 3 omgange.
>
>Så din video har ihvertfald snydt dig for 3 omgange

Ok, så vil jeg lige spole båndet igennem en ekstra gang og tjekke.

*
Jan