Pris
Fra : Allan Christiansen

Dato : 21-09-03 13:29

Jeg skal sætte min Ubåd (Iflg Dan Nicolaisen) Suzuki 600 GSXF til salg. 02,
16.000 km flot og velholdt og bla bla...
Hvad er en reel pris? Jeg synes ikke der er noget mønster hvis man feks
kigger på dba.dk det svinger utrolig meget..
Men klart at jeg vil have så meget som muligt for den.. Jeg har kig på en
Xantia fra 97 til 64.000, nogen som har erfaringer gode eller dårlige med
den slags?

Allan GSXF 600

Fra : Anders Thorup

Dato : 21-09-03 15:17

"Allan Christiansen" <stalker@stalker.dk> wrote in message news:VPgbb.84205
> Jeg har kig på en
> Xantia fra 97 til 64.000, nogen som har erfaringer gode eller dårlige med
> den slags?
>
> Allan GSXF 600

Uha,, hold dig laaaangt væk fra 4 hjul,,, folk herinde har ikke gode
erfaringer med at sælge motorcykler, for at skifte til bil

Det med om en Xantia er god, får du nok bedre svar på i bil gruppen.

Ang. din cykel, så sæt den til salg for det beløb du mener er rimeligt.
Ringer folk på den er prisen i orden,, gør de ikke, er den nok for dyr!

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-09-03 16:00

Allan Christiansen wrote:
> Jeg skal sætte min Ubåd (Iflg Dan Nicolaisen) Suzuki 600 GSXF til salg. 02,
> 16.000 km flot og velholdt og bla bla...

Heh, ham Dan er sjov .. :) og så er det jo en meget lækker 'rangle'
på hjul han har sig .. :)

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Gynex

Dato : 21-09-03 17:02

Hejsa
Jeg har selv en Xantia 2.0i 16v Van fra ´96.
Den har nu gået 283.000 km uden problemer( kun alm vedligehold). Og så vidt
jeg kan se, skulle den være god for i hvert fald 3-5 år endnu. Den ruster jo
ikke, da den er galvaniseret, så hvis ellers motoren holder, så skulle det
ikke være et problem. Desuden er det jo enormt fedt med hydraulisk
affjedring, det gør den virkelig fed at køre langt i.

mvh
Gynex
-Suzuki TS185ER, som mangler en nu tænding...!
-På udkig efter VFR.
-Citroen Xantia 2.0i16v

Fra : nd

Dato : 21-09-03 17:17

"Allan Christiansen" <stalker@stalker.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Xantia fra 97 til 64.000, nogen som har erfaringer gode eller dårlige med

Du sælger U600 for at købe en luftpudebil?!?
Er det fordi du er træt af, at forklarer politiet om din motorvejskørsel?
Hvis vejret er godt på tirsdag, så tager du da med kl. 18, inden du hugger
ubåden op?

vh

Niels
Fazer

---

Fra : Allan Christiansen

Dato : 21-09-03 18:23

> [...]
> Hvis vejret er godt på tirsdag, så tager du da med kl. 18, inden du hugger

Den nye Ubåd er også rød, der står det samme på speedometeret og med et
"Support your local Police" Klistermærke, kan det jo være at jeg slipper
igen...
Desuden når jeg ikke samme hastighed igen så hurtigt, han når mig inden...
Fanme heldigt at han havde fået sit morgen put
Klart jeg dukker op, kan jo ikke leve uden Macdonalds...

Allan