SV1000S - kobling banker
Fra : Gunnar Svendsen

Dato : 19-09-03 18:31

Efter 1000 km service og frisk olie er der opstået en udtalt
koblingsrelateret banken. Lyden opstår når motoren er varm, og kun når
koblingen er trukket. Der er intet at høre under kørsel eller i frigear med
sluppet kobling, men med trukket kobling banker den så kraftigt, at det kan
mærkes i håndtagene. Intet at bemærke i øvrigt, cyklen kører perfekt - har
nu kørt 3500 km.
Der er skrevet en del mere eller mindre seriøse indlæg i SV-portalen, men
har nogen fra NG erfaringer?

MVH
Gunnar

Fra : Jakob Schwartz

Dato : 20-09-03 17:55

"Gunnar Svendsen" <gunnar_svendsen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu kørt 3500 km.
> Der er skrevet en del mere eller mindre seriøse indlæg i SV-portalen, men

Hej Gunnar

Det problem har jeg ikke med min (har kørt 6000 km) - nærmest omvendt. Når
den står i frigear kan koblingen godt snakke lidt indtil man trækker den -
så er lyden væk, men sådan var det også på min tidligere MC (Fazer 600) dog
knap så meget som på SV1000'eren.

Det lyder ikke som om det er noget den burde gøre, slet ikke så du kan mærke
det i håndtagene. Hvis jeg var dig ville jeg checke med din
MC-forhandler/værksted.

Lad os høre hvad du finder ud af!!!

Mvh
Jakob