Rulletur på søndag?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-09-03 23:40

Hey,

Jeg er praktisk talt ved at arbejde mig selv ihjel (yikes) - og imens står
Kilofazeren og samler støv. Og det er jo synd - specielt i det fantastiske
vejr vi har haft på det seneste. Men nu må det være slut... Søndag
planlægger jeg at køre en ordentlig tur... Nogen der vil med? Hvor kører vi
så hen? Kom gerne med forslag...

--
Tony
(Kbh)

Fra : Per Emborg

Dato : 19-09-03 00:01

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vejr vi har haft på det seneste. Men nu må det være slut... Søndag
> planlægger jeg at køre en ordentlig tur... Nogen der vil med? Hvor kører

Ja vi er nogen fra Skanderborgmc der kører ned til Tyskerland over Kiel og
Hamburg af landeveje for lige at få en Currywurst og en dåse Cola jeg ved
ikke hvorfor men det er vist 5 gang vi tager turen rundt i Tyskland for at
få en Pølle , og af en eller anden grund har vi også lige en pakke
skumbamser med hjem

2 x R1
2 x R6
1 x BB
1 x CBR 600 ikke Jesper
1 x Zx 10 ikke Kenned
1 x YZF 1000R ikke Peter
Per Emborg sikkert på konens ZX9r som lige skal de sidste km ud af bagdækket

Vi starter i Skanderborg kl 9.00
Så hvis du/i vil med på LANGtur så kan du jo bare støde på os et sted på E45
vi plejer at lave det første stop på den sidste tank før grænsen mon ikke
den bliver 10.15

Vejret bliver kanon og mon ikke det er ved at være sidste chance for en
planlagt tør tur i år
Per Emborg

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-09-03 00:17

Per Emborg wrote:

> Vi starter i Skanderborg kl 9.00
> Så hvis du/i vil med på LANGtur så kan du jo bare støde på os et sted
> på E45 vi plejer at lave det første stop på den sidste tank før
> grænsen mon ikke den bliver 10.15

Det var nok lige en lidt længere tur end jeg havde planlagt. Da jeg skal ud
og "bumle" om lørdagen - og være hjemme søndag aften så når jeg nok ikke
lige en tur helt ned i Tyskland. Men en tur i det sydsjællandske - måske
lolland/falster kunne jeg måske overtales til

> Vejret bliver kanon og mon ikke det er ved at være sidste chance for
> en planlagt tør tur i år

Det tror jeg også. Jeg krydser fingre for at vejret holder.

God tur!

--
Tony

Fra : Sørren Bøgh Olsen

Dato : 19-09-03 04:41

Jeg vil gerne med ud at rulle, hvis det også er for en nybegynder og lidt
ældre mand (45) på en gammel Yamaha 750
Søren
4690 Haslev

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 19-09-03 06:23

Sørren Bøgh Olsen wrote:
> Jeg vil gerne med ud at rulle, hvis det også er for en nybegynder og
> lidt ældre mand (45) på en gammel Yamaha 750
> Søren
> 4690 Haslev

Hej Søren.

Det er sq bare at sige til (skrive), jeg kører tit tur alene, da de
fleste af Københavnerne altid kører nordpå.

På Søndag, det er den tredie Søndag i måneden, så er der kaffe møde på
Stevns (Højeruplund)

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Dalby / Haslev )

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-09-03 10:04

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> På Søndag, det er den tredie Søndag i måneden, så er der kaffe møde på
> Stevns (Højeruplund)

Så vil jeg køre ned forbi på søndag, hvis vejret holder.

Skal man i øvrigt indløse parkeringsbillet på parkeringspladsen ... ?

--
Tony

Fra : Sørren Bøgh Olsen

Dato : 19-09-03 19:45

Hvad tid kører du fra Dalby på søndag, og hvorfra?.
hilsen Søren Olsen
40267135

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-09-03 10:54

Sørren Bøgh Olsen wrote:
> Hvad tid kører du fra Dalby på søndag, og hvorfra?.
> hilsen Søren Olsen

Hej Søren.

Shell i Dalby, kl. 12.00

Håber at vi ses.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Bjørn S

Dato : 19-09-03 07:26

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> lolland/falster kunne jeg måske overtales til

> Det tror jeg også. Jeg krydser fingre for at vejret holder.

Hvis du ikke bumler for meget er der tur til Sverige med MC-tirsdag,
så hut jeg hvisker. Desværre er de seneste vejrprognoser ikke så gode mht
tørvejr

--
/Bjørn

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-09-03 10:16

Per Emborg wrote:
[ja det tog mit newsprogram så og klippede væk]

Du bør altså holde op med at sende hele dit indlæg som en
underskrift

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : vmx

Dato : 19-09-03 13:33

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den bliver 10.15
>
> Vejret bliver kanon og mon ikke det er ved at være sidste chance for en

Er der afgang kl. 9.00 fra Kulturhuset Skanderborg ?

.... hvad er tempoet på den anden side af grænsen?

Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

Fra : Per Emborg

Dato : 19-09-03 17:13

+++++++ og så lige det høje gear hvor det er tilladt og der ingen farer er
for andre end en selv :)

Fra : vmx

Dato : 19-09-03 18:39

> +++++++ og så lige det høje gear hvor det er tilladt og der ingen farer er
> for andre end en selv :)

well.. tak for det informative svar

... er det søndag eller lørdag raketterne tændes ? *GG*

Fra : Per Emborg

Dato : 19-09-03 23:07

Ja vi kører søndag kl 9.00fra Kulturhuset i Skanderborg og Jesper på CBRen
som du kender skal også med
Vedr. hastighed har det jo meget med vejret og trafikken at gøre

Fra : vmx

Dato : 21-09-03 06:57

> Ja vi kører søndag kl 9.00fra Kulturhuset i Skanderborg og Jesper på CBRen
> som du kender skal også med
> Vedr. hastighed har det jo meget med vejret og trafikken at gøre
> --

fordømte vejr. Var/er ellers parat. Men sådan
som det ser ud nu gider jeg ikke. 200 km eller
mere "dernedad" i regnvejr..... bliver uden mig.
- det tager en (stor) del af fornøjelsen
God tur !

Robert

Fra : Per Emborg

Dato : 21-09-03 07:24

Vi er klar tror jeg nok vi mødes ihvertifald kl 9 og ser lidt på det men :((

Fra : vmx

Dato : 21-09-03 07:32

> Vi er klar tror jeg nok vi mødes ihvertifald kl 9 og ser lidt på det men
:((

> --
> Per Emborg

Jeg afventer.. her ( nordlige Århus ) vælter det ned i lårtykke stråler
(frølår) og tordner tilmed. Måske en eftermiddagstur. Kigger man
på dmi http://www.dmi.dk/vejr/radar/radar.nyt.html ligner det en
opklaring om et par timer. Desværre kan man ikke nå så langt
ved senere start. Argh!

Robert

Fra : Per Emborg

Dato : 21-09-03 07:36

Der er hel klar himmel lige syd for Skanderborg nu , kom ned så ser vi på
det vi 6-8 stk

Fra : vmx

Dato : 21-09-03 07:40

> Der er hel klar himmel lige syd for Skanderborg nu , kom ned så ser vi på
> det vi 6-8 stk

ja.. det er fint nok. Men inden jeg når derned
er jeg gennemblødt. Du har ingen ide om hvordan
her er lige netop nu få nu en god tur ud af det!
Vi når sikkert en fællestur engang anyway.

God tur !
Robert

Fra : Per Emborg

Dato : 21-09-03 07:42

Ok

Fra : Per Emborg

Dato : 21-09-03 17:55

Hjemme igen efter ca 500 km og kun ganske få km i regnvejr , men hold da
kæft hvor en side vind