DB killer til Micron-potte
Fra : Ukendt

Dato : 17-09-03 15:48

Er der nogen som har et link til en forhandler, som sælger DB-killer, som
kan bruges til en "high positioned oval Micron"-potte?

Evt. også erfaringer.
Thanx

/Henrik, Aalborg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : FooBar

Dato : 18-09-03 13:07

"diablo de la velocidad" <henrik-snabela-støjfanet.dk> wrote in

> Er der nogen som har et link til en forhandler, som sælger DB-killer, som
> kan bruges til en "high positioned oval Micron"-potte?

Er det "for syns skyld" (altså til brug i forbindelse med syn af maskinen)
eller til almindelig hverdagsbrug?

Jeg spørger fordi de flinke mennesker hos Lydmuren MC lavede en meget
simpel alu-prop til brug i min udstødning i forbindelse med syn og den
løste mit 'problem'.

/Claus

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-03 19:35

"FooBar" <noone@nowhere.undeliverable> skrev i en meddelelse

> Er det "for syns skyld" (altså til brug i forbindelse med syn af maskinen)
> eller til almindelig hverdagsbrug?

Det er primært til banekørsel, men også som en løsning, hvis cyklen engang
skal synes (ved salg).

> Jeg spørger fordi de flinke mennesker hos Lydmuren MC lavede en meget
> simpel alu-prop til brug i min udstødning i forbindelse med syn og den
> løste mit 'problem'.

Alu-prop'en ..... lyder spændende! Mon den kan laves som en Plug'n
Play-agtig løsning?

Fra : FooBar

Dato : 18-09-03 21:55

"diablo de la velocidad" <henrik-snabela-støjfanet.dk> wrote in message

> "FooBar" <noone@nowhere.undeliverable> skrev i en meddelelse

> Det er primært til banekørsel, men også som en løsning, hvis cyklen engang
> skal synes (ved salg).

Proppen fungerer helt fint til et syn - men i sagens natur er motoren jo
ikke justeret til den slags 'forstoppelser' og det var MEGET nemt at mærke,
at den bestemt ikke hverken leverede kræfterne lige så villigt som før og at
den ikke leverede lige så mange af dem. Det virkede bestemt som om mange af
hestene enter var døde, på ferie eller halte...

> Alu-prop'en ..... lyder spændende! Mon den kan laves som en Plug'n
> Play-agtig løsning?

Min er nu altså en 'plug-and-screw' Men nu var der jo også to særdeles
velegnede huller til at skrue proppen fast i nederst i den yderste del af
udstødningen. (Skal nok lige snuppe et par billeder af vidunderet og smide
dem i dk.binaer.motor!

/Claus (der har fået 'vækket de døde heste'..!)

Fra : SVW

Dato : 19-09-03 11:01

Hos Wolf racing sælger de en db-killer det skulle passe de fleste potter -
vistnok også Micron.

http://www.wolfracing.co.uk/main.html

Steffen

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-09-03 11:14

SVW wrote:
> Hos Wolf racing sælger de en db-killer det skulle passe de fleste
> potter - vistnok også Micron.
>
> http://www.wolfracing.co.uk/main.html
>
> Steffen

Yes, og du kan bestille delene ved www.kjmotorcykler.dk