Lydpotter til GSXR250
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 17-09-03 15:28

Hej.
Der var lige en, der aldrig har hørt om bremselængde før, som lige kyssede
bagenden af min GSXR 250 igår. Meget uheldigt ramte hun enden af min
udstødning så den blev mast mod de bagerste fodhvilere.

Så nu skal der jo en ny slipon på. Men det er satme svært at finde en slip
on til GSXR 250. Næsten ingen går under 400cc. Kender i nogle mærker, og
forhandlere hvor jeg kan finde dem?
Eller kan dem fra en GSXR400 bruges?

Mvh Thomas

Fra : Tommy Fer

Dato : 17-09-03 16:37

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> on til GSXR 250. Næsten ingen går under 400cc. Kender i nogle mærker, og

Jeg har kørt med en fra en bandit 600 (den var billig ) Det gik fint....
såe... bare find noget med hul i.. mange af dem der findes har jo også samme
potte til mange modeller.

mvh Tommy Fer

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 17-09-03 17:13

> [...]
> bagenden af min GSXR 250 igår. Meget uheldigt ramte hun enden af min
> udstødning så den blev mast mod de bagerste fodhvilere.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Damn,, sq da godt der ikke skete mere... Hvis hun skal betale skal der et
Yosimura komplet system på !!!!!!!!!!!!!!
Den med banditten har jeg sq ikke hørt før, men godt at vide

--
MVH
Proces-teknolog Jon Larsen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 17-09-03 17:47

"Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen" <jons@NOSPAMlarsen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3f68880d$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Damn,, sq da godt der ikke skete mere... Hvis hun skal betale skal der et
> Yosimura komplet system på !!!!!!!!!!!!!!
> Den med banditten har jeg sq ikke hørt før, men godt at vide

Det var der også kommet, hvis det ikke var fordi jeg kender hende der gjorde
det.
Det var meget uheldigt, og klodset. men sket er sket, og jeg vil ikke have
en grim udstødning.
Jon eller Fer , kan i huske forrørets diameter?

> --
> MVH
> Proces-teknolog Jon Larsen
> Suzuki GSX-R 250
> ( Fjern "NOSPAM" ved svar til mail )

Thomas

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 17-09-03 20:02

Thomas Buus Andersen wrote:

> Jon eller Fer , kan i huske forrørets diameter?
>
> Thomas

39 mm. En potte med indre Ø på 40 mm skulle kunne passe.

--
Psycho Cowboy
Babygixxer