2004 - Suzukier
Fra : MKS - 74

Dato : 17-09-03 13:46

Intet rigtig interessant,men anyway :

http://www.motorcycledaily.com/15september03_2004suzuki_lineup.htm

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/
(opdateret med nye dele:24-06-2003)

Fra : Bo

Dato : 17-09-03 14:01

> Intet rigtig interessant,men anyway :
http://www.motorcycledaily.com/15september03_2004suzuki_lineup.htm

de har ændret lidt på 600/750'erne, men de gemmer åben
bart lidt på gixxer1k mon ikk yamaha har skræmt lidt med de
180 hk.??

bo-gsxR

Fra : Richard

Dato : 17-09-03 16:56

MKS - 74 wrote:

> Intet rigtig interessant,men anyway :

Intet rigtig interessant...
.... smag og behag; men er DL650 ikke den første nye cykel i den lave
mellemklasse siden SV650, Raptor 650 og NT650V? - det ligner da et godt
bud på et forfriskende pust i den prisklasse, hvor størstedelen af
salget ligger herhjemme IMHO

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Morten dahl

Dato : 17-09-03 17:05

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Intet rigtig interessant,men anyway :
>
> http://www.motorcycledaily.com/15september03_2004suzuki_lineup.htm

No offense, men er det ikke fordi at alt hvad der står Suzuki på ikke har
din interesse?

Bare for lige at nævne lidt

Gixxer600 opdateret med USD og radial
Gixxer 750 opdateret med radial, begge med design fra KiloGixxern
DL650, en hel ny model fra Suzuki
GS500F, den kendte slider med fabriksmonteret fuldkåbe
VZ1600 en helt ny Marauder

Men ok, for en honda mand (der kører priller med Suzuki sveske) er det jo
ikke intressant.

Med Venlig Hilsen

Morten Dahl

Fra : MKS - 74

Dato : 17-09-03 17:21

On Wed, 17 Sep 2003 18:05:18 +0200, "Morten dahl"
<morten@FJERNdahl.mail.dk> wrote:

>No offense, men er det ikke fordi at alt hva>d der står Suzuki på ikke har
>din interesse?

Nej da,hvor vil du hen - min nuværende MC er en Suzuki (men indrømmet
det er da også noget forfærdelig lort),og min sidste var en ½-Suzuki

> [...]
>DL650, en hel ny model fra Suzuki
>GS500F, den kendte slider med fabriksmonteret fuldkåbe

Og det synes du der er noget interessant imellem ?? Er det ikke kun
fordi du er Suzukimand

>Men ok, for en honda mand (der kører priller med Suzuki sveske) er det jo
>ikke intressant.

Eh - Hondamand,jeg ejer ikke en Honda...

Tjah,nu postede jeg jo netop linket fordi der sikkert er _andre_ der
kunne finde noget imellem de ikke faldt i søvn over,ja måske ligefrem
synes var spændende,ellers var der jo ingen grund til det - men ja
jeg synes ikke der var noget interessant (gaaab) imellem,Gixxerne ser
allerede datede som helt nye...

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 17-09-03 20:10

Morten dahl wrote:
> GS500F, den kendte slider med fabriksmonteret fuldkåbe

jeg tvivler på at den dukker op i EU - da de skriver:

"The engine remains a 487cc parallel-twin fed by 34mm Mikuni carburetors",

kan den nok ikke overholde de nye emisionskrav.

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-09-03 07:44

> jeg tvivler på at den dukker op i EU - da de skriver:
> "The engine remains a 487cc parallel-twin fed by 34mm Mikuni
> carburetors",
> kan den nok ikke overholde de nye emisionskrav.

Hmm. Man kan da købe den i butikkerne nu, dog uden kåbe. Hvornår komme de
nye krav du taler om?

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Richard

Dato : 18-09-03 21:04

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Hmm. Man kan da købe den i butikkerne nu, dog uden kåbe. Hvornår komme de
> nye krav du taler om?

De trådte i kraft 1. juni i år, og for de cykler, der ikke oveholder de
nye emissionsregler, skal forhandleren betale 650 kr i ekstra afgift -
så meget for miljøbeskyttelsen. Agusta-Claus nævnte, at de pt. går fra
forhandleravancen på ca. 950 kr for en ny CB500.

Gætter på, at mange af de cykler, der beholder karburatorerne - eller
karburatoren; VT750 får enkeltkarb til næste år - skifter til CDI med
input for gasspjældsstilling og evt. en CV karb med assisteret løft den
første fjerdedel af vandrigen for at få mere kontrol over emissionen i
bunden af omdrejningsregisteret. Ligesom fx SLR650 / FX650 Vigor har
haft det i flere år.

Fra : Casper Jensen

Dato : 17-09-03 17:58

> [...]
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Billeder af 2004 suzukier fra dealershow2004 i Las Vegas kan beundres her:
http://www.oneidasuzuki.com/oneidasuzuki2004dlrshow/index.html

Casper

Fra : Tomas Linnet

Dato : 19-09-03 21:16

> [...]
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Je ville da godt ses på en af de nye GSXR600 med #89 på snuden........
161kg, det er sq ikke meget.

-Tomas
#2 RS250