Vådsliberpapir i Aalborg
Fra : Dennis

Dato : 16-09-03 22:15

Hejsa

Er der nogen af jer her inde der evt. ved om det er muligt at få
ovenstående i korn 2000 i Aalborg området ? (Jeg vil jo gerne have min
lak reperationer til at se godt ud)
Jeg har prøvet i biltema og diverse farvehanldere samt byggemarkeder,
men har højst fundet korn 1200.

Håber der er nogle som lige ved hvor det kan fås

--

Dennis

Fra : M. Høy

Dato : 16-09-03 22:34

Hej

Prøv en trælast eller Harald Nyborg, jeg bruger noget ude fra jobbet, der
hedder Micromesh 2400 korns, det er til at fjerne ridser i plastic og andre
materialer, men mener at det skulle være til at få i de 2 nævnte kæder!

Mvh.

M. Hoey
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

--
http://dfmc.dk/default.asp?id=355

Fra : brian/hon 750

Dato : 17-09-03 07:00

Prøv at køre forbi en autolakerer og se om han ikke vil sælge dig lidt for
lidt "gryn "til kagekassen

--
MVH Brian /hon750
fjern" FJERN" i mail adresse

Fra : Kim Jensen

Dato : 17-09-03 10:36

> [...]
> men har højst fundet korn 1200.
>
> Håber der er nogle som lige ved hvor det kan fås

Har du prøvet hos autolakerene?
De plejer at være flinke til at hjælpe
--
Venlig Hilsen
Kim Jensen..

Fra : Sporty

Dato : 17-09-03 11:58

På Sundsholmen i Nørresundby ligger der en forretning (husker ikke navnet)
som har alt til autolakering o.l.

Johnny