Åh , jeg er så glad i dag.
Fra : Ole Fisker

Dato : 16-09-03 21:04

Hej

Jeg må lige dele min glæde med nogen.

Har købt et stk. 1985 Ural med sidevogn, har lige haft den startet, den går
rigtig godt.

Her er et par billeder for dem der kan li boxere.

http://www.familienfisker.dk/ole/MC.html

http://www.familienfisker.dk/ole/BMW.html

MVH
Ole Fisker

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-09-03 21:17

> Har købt et stk. 1985 Ural med sidevogn, har lige haft den startet, den
går
> rigtig godt.

Tillykke med den,
Den er jo fin ud
Synes altid det er sjovt med reservehjul

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Jake

Dato : 16-09-03 21:20

> Har købt et stk. 1985 Ural med sidevogn, har lige haft den startet, den
går
> rigtig godt.

tillykke med dyret! hvad måtte du slippe for sådan en?

/Jake

Fra : Ole Fisker

Dato : 17-09-03 07:05

Hej

Tak, den kostede den enorme sum af 5.600,- på russiske papirer.

MVH
Ole Fisker

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-09-03 21:50

Ole Fisker wrote:
> Har købt et stk. 1985 Ural med sidevogn, har lige haft den startet, den går
> rigtig godt.

Herligt .. såfremt der ikke er betalt afgift kan det iøvrigt måske
godt betale sig at finde et lignende stel der er fra sidst i 60'erne
... så bliver afgiften kun omkring en 1000-krone ..

// Hans, der netop har købt en projekt M72'er .. (meget projekt!)
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : M. Høy

Dato : 16-09-03 22:30

Tillykke med frøkenen, altid godt at høre når folk er ved godt mod

Hilsen

M. Hoey

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-03 22:49

Tillykke med den, begge cykler er flotte, håber Du havde en god tur hjem fra
odden i søndags.

Dannie

Kawasaki GPX600r

Fra : Ole Fisker

Dato : 17-09-03 07:10

Hej

ØH, odden ??? I søndags kørte jeg kun turen Silkeborg, Karup, Ikast,
Silkeborg så det må være en anden du har set.
Men tak alligevel.

MVH
Ole Fisker