Museum i Tjekkiet
Fra : Henning & Birgith Ra~

Dato : 16-09-03 11:51

Hej Alle sammen!!

Jeg har en god ven i Tjekkiet nærmere Ceske Budejovice. Han har et MC
museum, som ikke er set andre steder i verden, det vil jeg love jer. Han har
mange maskiner samt gl. knallerter på 1. sal. Han er selv ejer af det hele,
samt måtte han selv betale for den store oversvømmelse, som de havde
dernede. Det kostede ham mange penge, men han nåede at redde alle sine
maskiner for vandskade. Han er vikelig et besøg værd. Entre 10 Dkr.
Jeg har en del billeder derfra, hvis nogen kommer forbi her i Skjern
Kongevej 44, så kik forbi.
Men han mangler en baglygte til sin Nimbus 1952 Hvem kan hjælpe mig med en
sådan??

Henning Rasmussen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 16-09-03 11:55

> Hej Alle sammen!!

snip

> Men han mangler en baglygte til sin Nimbus 1952 Hvem kan hjælpe mig med en
> sådan??

En start kunne være:

dk.marked.privat.motorcykel

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-09-03 12:10

Henning & Birgith Rasmussen wrote:
> Men han mangler en baglygte til sin Nimbus 1952 Hvem kan hjælpe mig med en
> sådan??

Hvad med JC Nimbus i Vordingborggade (København).. Deres nummer
burde være til at finde..

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : jan

Dato : 16-09-03 14:09

Hans Joergensen wrote :

> Hvad med JC Nimbus i Vordingborggade (København).. Deres nummer
> burde være til at finde..

Henning: Jeg skal skal til Tjekkiet om et par uger og vil gerne både se
museet og tage en baglygte med om det skal være. Jeg har selv Nimbus og
handler såmænd også hos JC (i Viborggade! , så jeg skal sørge for at din
ven får den rigtige stump

Hit med en adresse!

mvh jan
'bus '58
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=207

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-09-03 14:14

jan wrote:
> handler såmænd også hos JC (i Viborggade! , så jeg skal sørge for at din

*ups* så var det ikke lige Vordingborggade .. :)
Nåmen, hils Ole fra Hans når du kommer forbi JC ..

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv