Lidt råt (synes jeg i hvert fald :-)
Fra : Esben

Dato : 15-09-03 23:28

Hej alle sammen.
Jeg købte en transalp for et par måneder siden men var trøt af den grimme og
ridsede lak sååå.
Den fik en tur med den sorte sprydåse og fik lidt blærer lys ved motoren.
Hvis nogen har lyst kan i tage et kig på:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=354

MVh Esben Bøll
Som forresten fik afgiften ned fra 42.000 til 35.000 kroner.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-09-03 23:54

> Den fik en tur med den sorte sprydåse og fik lidt blærer lys ved
> motoren. Hvis nogen har lyst kan i tage et kig på:
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=354

Den er da blevet flot.
Jeg ville have lavet det samme lystrick på min GS'er, men der var ikke
rigtigt plads til at montere noget
--
mvh. Jacob Larsen

Fra : Peter Hansen

Dato : 16-09-03 00:14

Hvor trækker du strømmen fra på det lys der? Ser frækt nok ud :)

Har overvejet at smide noget lign på min CBR.

Fra : Esben Bøll

Dato : 16-09-03 09:23

Hej

Jeg havde i forvejen et kabel liggende under tanken med fri ledninger
i.
Plus polen er sat til en sikring og derefter til batteriet. Minus er
samlet undertanken og går på til en kontakt på styret og derefter på
stel.
Jeg er godt nok ikke den store elektriker men det ser ud til at virke
fint.
JEg har set nogle stykker som har trukket det fra lyset på motorcyklen
og det virker vist også fint nok. Man skal bare passe på ikke at suge
for meget strøm der så det hele ikke brænder sammen.
JEg har i forrvejen et samtale anlæg sat til lyset så den altid er
tænd og ville derfor lave det seperat.
Selve lyset er et 8" lysstofrør fra bilbixen. Det er godt nok kun til
indendørsbrug men dem til at sætte udenfor var ALT for dyre.

MVH ESben Bøll

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-09-03 07:19

"Esben" <ebo@oncable.dk> writes:

> Jeg købte en transalp for et par måneder siden men var trøt af den grimme og
> ridsede lak sååå.
> Den fik en tur med den sorte sprydåse

Den er blevet ganske god. Sort er altid en vinder.

> og fik lidt blærer lys ved motoren.

Ahem... ja...

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : anders majland

Dato : 16-09-03 09:54

> Den er blevet ganske god. Sort er altid en vinder.

Ja den ser ganske nydelig ud på billederne - men det neonrør er vist en
smagssag .....(og jeg mener at det kun hører hjemme under en gammel
sænket golf1 med 18" fælge og lign ....)

/A

Fra : S.G

Dato : 16-09-03 11:09

"Esben" <ebo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Den fik en tur med den sorte sprydåse
hvordan holder malingen så?

Fra : Pwh

Dato : 16-09-03 18:23

Esben wrote:
> [...]
> grimme og ridsede lak sååå.
> Den fik en tur med den sorte sprydåse og fik lidt blærer lys ved

Den har du fået til at se sprød ud

/Jens

Fra : Esben

Dato : 16-09-03 23:08

Indtil nu ser det ud som om at malingen holder fint men det er selvfølgelig
også kun kort tid siden den blev malet.
og neon lyset,... JA det er MEGET en smags sag. men man må jo godt have lidt
sjov

MVH Esben