Lakering af tank
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 15-09-03 22:36

Hej !

Jeg skal finde en auto laker i Østjylland som kan og vil male min tank. Er
der nogle falgruber / preferencer ?

Hvad må det koste for CBR1000F tank i originale farver ?

Venligst,
Lars, CBR1000F

Fra : Jack Jensen

Dato : 16-09-03 09:04

> Jeg skal finde en auto laker i Østjylland som kan og vil male min tank. Er
> der nogle falgruber / preferencer ?
>
> Hvad må det koste for CBR1000F tank i originale farver ?

Prøv MC Maleren i Hvorslev ved Ulstrup.

Jack

Fra : uffe.j

Dato : 16-09-03 18:20

Prøv Damsgård i Silkeborg. Han er til at snakke med.

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".