Alternativ til DBA
Fra : B. Lind

Dato : 15-09-03 15:14

Fedt!!!!
Endelig et sted hvor man kan købe og sælge mcèr uden diverse restriktioner.
(De der har forsøgt at sælge igennem den blå avis ved hvad jeg taler om)...
Check selv http://www.motorscout.dk/?side=motorcykel

Mvh B.L

Fra : Carsten

Dato : 15-09-03 15:44

> Endelig et sted hvor man kan købe og sælge mcèr uden diverse restriktioner.
> (De der har forsøgt at sælge igennem den blå avis ved hvad jeg taler om)...
> Check selv http://www.motorscout.dk/?side=motorcykel

motorscout er uden tvivl et udemærket sted, men.... Du får hvad du betaler
for. Hvor stor en (køber)skare tror du der læser motorscout vs. dba ?

Carsten

P.S: lige set på motorscout...

>Honda CBR 900 FIRE BLADE
>Nye Dæk, service ok, ej kørt offroad, vi...(mere tekst her)

Fnis, hvem kører offroad på en fireblade

Fra : Ken Madsen

Dato : 15-09-03 16:06

> motorscout er uden tvivl et udemærket sted, men.... Du får hvad du betaler
> for. Hvor stor en (køber)skare tror du der læser motorscout vs. dba ?

hmmm, på en go' dag omkring 175

hmmm, på motorscout får du faktisk mere end du betaler for - det koster
nemmerlig ingenting.

Ken Madsen

www.motorscout.dk

Fra : Armand

Dato : 15-09-03 16:30

Ken Madsen <kenhvm@hotmail.com> skrev i en

> hmmm, på en go' dag omkring 175
>
> hmmm, på motorscout får du faktisk mere end du betaler for - det koster
> nemmerlig ingenting.

Det går vist lige op, for det link jeg fulgte viser en blank skærm!

--
Armand.

Fra : Carsten

Dato : 15-09-03 16:49

Ken Madsen wrote:

> hmmm, på motorscout får du faktisk mere end du betaler for - det koster
> nemmerlig ingenting.

Min posting var ikke et forsøg på at nedgøre motorscout. Jeg ville
personligt gerne om vi fik et godt alternativ til dba som alle kendte.
Desværre kendes motorscout sandsynligvis ikke af lige så mange som dba og
derfor bliver køberpotentialet også derefter.
Alt andet lige så læses motorscout nok af ca. de samme mennesker som også
læser DFM og dk.mark...motorcykel og du udvider derfor ikke antallet af
læsere ret meget ved kun at annoncere i motorscout og dk.mar...

Ovenstående er blot en påstand. Jeg siger ikke at det er sådan. Det er
blot min fornemmelse...

Carsten

Fra : Ken Madsen

Dato : 15-09-03 17:26

"Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> [...]
> læsere ret meget ved kun at annoncere i motorscout og dk.mar...
>
> Ovenstående er blot en påstand. Jeg siger ikke at det er sådan. Det er

Din posting blev heller ikke opfattet nedgørende

Men du tager fejl! Jeg annoncere slet ikke, har bare haft lidt held i
diverse søgemaskiner. Prøv at søge efter "motorcykler" på google:

http://www.google.dk/search?q=motorcykler&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&start=10&sa=N

eller "motorcykel" på jubii:

http://soeg.jubii.dk/resultater/?query=motorcykel&cat=jubii&x=17&y=11

Blot et par eksempler. Omkring halvdelen af de besøgende er folk der kigger
ind fordi de kender motorscout på forhånd og halvdelen bliver sendt til
motorscout fra diverse søgemaskiner eller mc-klubber der helt af sig selv
har sat motorscout på deres links liste. En fordelling jeg har det ok med så
længe motorscout er et frittidsprojekt og så længe jeg ikke bruger penge på
at reklamere.

Jubii har forøvrigt været flinke og linke til motorscout fra deres mc-guide,
det giver ca. 4-5 nye besøg om dagen. (nåh ja - så flink man nu kan være når
man tager mere end 1000,- for det)

http://soeg.jubii.dk/guide/mc/

Jeg håber ikke folk opfatter at jeg reklamer her i dfm. Jeg prøver at holde
mig fra at poste i dfm for at reklamere, jeg reagere kun hvis det er
relevant eller hvis jeg i forvejen har andet på hjertet.

Med hensyn til Armands blå skærm! Sorry - den har jeg ikke hørt før!

Håber det lukker denne tråd

Hilsen Ken Madsen

www.motorscout.dk

Fra : Richard

Dato : 15-09-03 17:21

Ken Madsen wrote:

> hmmm, på en go' dag omkring 175
>
> hmmm, på motorscout får du faktisk mere end du betaler for - det koster
> nemmerlig ingenting.

ja det er et fint initiativ, men kunne du mon ikke få bladene til at
skrive om det for at udevide kendskabet? - ved at kontakte fx Bike/Peter
Rahbek, BT/Klaus Krabbe, Berlingeren/John Søgaard etc etc.

Blot en idé; bladene lever faktisk af at viderebringe oplysninger, der
er interessant for deres læsere, så de er ikke så utaknemmlige, som du
kunne frygte

Så du skal vinkle budskabet til, hvorfor læserne bør kende motorscout.dk
- og blot krydre med de trænsgler, du har været igennem for at få siten
etableret og nå den relativt store brugerkreds, du har i dag.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Kim Persson

Dato : 16-09-03 14:21

Jeg synes det er en god side og et rigtig godt initiativ, men der mangler
virkelig en dato
Med en automatisk dato indlagt på indrykningsdagen, ville stedet blive mere
populært- efter min mening..

mvh Kim

Fra : TheHobbit

Dato : 15-09-03 16:13

> P.S: lige set på motorscout...

> Fnis, hvem kører offroad på en fireblade

Ja, haha tænkte godt på det da jeg læste den.... man ville sikkert nå langt
på en Raket900 i en grusgrav!!

/SJTH

Fra : klaus kristensen

Dato : 15-09-03 16:30

Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> motorscout er uden tvivl et udemærket sted, men.... Du får hvad du betaler
> for. Hvor stor en (køber)skare tror du der læser motorscout vs. dba ?

sikkert flere efter denne 'reklame'

klaus