Service på mc??
Fra : Thunder

Dato : 15-09-03 06:23

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår det er bedst at lavet service på
sin mc. Om det er først på året eller sidst på året.

Fra : BorreBoy

Dato : 15-09-03 07:55

"Thunder" <Svensker87@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår det er bedst at lavet service på
> sin mc. Om det er først på året eller sidst på året.

Hvad er der i vejen med de andre svar du fik?
Personligt vil jeg dog gøre det, når MC'en har kørt det antal kilometer som
servicebogen siger man skal...

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-09-03 08:00

Thunder wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår det er bedst at lavet
> service på sin mc. Om det er først på året eller sidst på året.

Prøv at kig tilbage til d. 14 september hvor du også stillede samme
spørgsmål, der kom da et par gode svar.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Armand

Dato : 15-09-03 15:49

Anders Houmark <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en

> Prøv at kig tilbage til d. 14 september hvor du også stillede samme
> spørgsmål, der kom da et par gode svar.

IT-tip:
"synkroniser" betyder hent indlæg, og det er dermed at man henter de indlæg
der er kommet til siden sidst man hentede!!

--
Armand.

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-09-03 19:34

Armand wrote:
> Anders Houmark <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en

> IT-tip:
> "synkroniser" betyder hent indlæg, og det er dermed at man henter de
> indlæg der er kommet til siden sidst man hentede!!

Ja, det ved jeg godt? eller det er måske ikke mig det er til?

--
Anders Houmark
Som ikke har det problem da computeren altid er koblet på internettet

Fra : Armand

Dato : 16-09-03 23:17

> Ja, det ved jeg godt? eller det er måske ikke mig det er til?

Kan du ikke gennemskue at det var til torden-ka'len, som spørger for anden
gang trods tidligere svar!?

--
Armand.