Leje af MC trailer
Fra : origo@earthling.net

Dato : 09-04-01 10:01

Noen som vet hvor en trailer med plass til 2 MC kan leies i Storkøbenhavn?
Helst en trailer laget spesielt for transport av MC.

JS

Fra : Morten Christensen

Dato : 09-04-01 12:25

<origo@earthling.net> wrote in message news:9artoe$u7$1@sunsite.dk...
> Noen som vet hvor en trailer med plass til 2 MC kan leies i Storkøbenhavn?
> Helst en trailer laget spesielt for transport av MC.
>
> JS

Jeg mener, at enten Køge MC eller også er det Næstved MC, som har en trailer
til netop dette formål - men jeg er ikke sikker ;(

Ellers en anden mulighed er at forhøre sig hos Statoil - især dem på
Jyllingevej - de har alverdens ting

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Søren L Hansen

Dato : 09-04-01 15:27

Morten Christensen <morten@mummitrold.dk> wrote in article
<m_gA6.28606$o4.1978883@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> til netop dette formål - men jeg er ikke sikker ;(
>
> Ellers en anden mulighed er at forhøre sig hos Statoil - især dem på

Jep, eller tal med dem og hvis du kan love dem et antal perioder om året
kan du måske få dem til at købe en, Brenderup laver nogen frde nogen, med
kapacitet 1 til 3 maskiner.
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 09-04-01 16:34

--
M.v.h.
Thore Jensen
<origo@earthling.net> skrev i en meddelelse news:9artoe$u7$1@sunsite.dk...
> Noen som vet hvor en trailer med plass til 2 MC kan leies i Storkøbenhavn?
> Helst en trailer laget spesielt for transport av MC.
>
> JS

Bare et vildt gæt, men måske der findes en BMW forhandler der er villig til
udleje en MC- trailer. de sælger dem ihvertfald.

Thore

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 09-04-01 17:12

<origo@earthling.net> skrev i en nyhedsmeddelelse:9artoe$u7$1@sunsite.dk...
> Noen som vet hvor en trailer med plass til 2 MC kan leies i Storkøbenhavn?
> Helst en trailer laget spesielt for transport av MC.

På Statoil kan man leje en trailer med et bur og den er god nok til
transport af MC'er, bare husk noget reb til at binde cyklerne fast med.
Mener at prisen er 150,- for 4 timer.

Jesper

Fra : origo@earthling.net

Dato : 09-04-01 18:03

"Jesper Pedersen" <knorsfis@cool.dk> wrote in message
> På Statoil kan man leje en trailer med et bur og den er god nok til
> transport af MC'er, bare husk noget reb til at binde cyklerne fast med.
> Mener at prisen er 150,- for 4 timer.
Gad vide hvad prisen blir, når jeg nu skal bruge den i 168 timer

JS

Fra : Ole Baun

Dato : 10-04-01 22:12

<origo@earthling.net> skrev i en meddelelse news:9asq0m$i5m$1@sunsite.dk...

> "Jesper Pedersen" <knorsfis@cool.dk> wrote in message
> Gad vide hvad prisen blir, når jeg nu skal bruge den i 168 timer

Mit umiddelbare bud, (efter lidt hjælp af lommeregneren), lyder på kr.
6.300,- =
((150:4)x168). Med mindre du kan få lidt kvantumsrabat

Ole Baun
CB 500, ´96, 80 kkm