Hvor finder jeg flotte brugte Harley'er?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 09-04-01 02:14

Hejsa. Jeg går og lurer lidt på at købe noget brugt Harley, men hvor kigger
man efter de fede? Jeg har kigget lidt på Caps'es hjemmeside, men jeg syntes
de brugte cykler de har er for "kedelige" jeg tænker mere på den slags vi
ser i bladene med en masse krom, lav, bredt styr, 3 eger fælg, bredt bagdæk
og i den dur, så ved i sikkert ca. hvad type jeg tænker på. En helt anden
ting er så, hvad skal man give for den slags, kan man få noget ordentligt i
den stil, til lige på den anden side af 200.000 Kr ?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Mich@el

Dato : 09-04-01 12:17

Hej Martin

"Martin Sjøstrand" wrote:

> Hejsa. Jeg går og lurer lidt på at købe noget brugt Harley, men hvor kigger
> man efter de fede? Jeg har kigget lidt på Caps'es hjemmeside, men jeg syntes
> de brugte cykler de har er for "kedelige"

Her i Nyborg har vi fået en forhandler af Harley, kig her:
http://www.mc-service.dk/

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel