Åbent hus SPH Motor Næstved
Fra : J. Ewerty K.

Dato : 08-04-01 22:32

Hej Alle i glade MC'ister

Jeg ved godt man ikke må reklamere i dette forum, håber i kan bære over
med mig
Ville bare lige fortælle at der jo er kommet ny ejer hos Mogens MC i Næstved
og de holder åbent hus i Påsken nemlig Torsdag 12.04, Fredag 13.04 og Lørdag
14.04 alle dage fra kl. 10.00.
Det var bare lige det jeg ville sige (slå nu ikke for hårdt
MVH
JEK
Kawasaki ER-5

Fra : Morten Juel

Dato : 09-04-01 09:30

hehe vi ses derude Jane ))

Mvh
Morten

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-04-01 12:08

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> hehe vi ses derude Jane ))

Hej Morten.

Har du så "vores" Nr. Plade skilte med ?, eller er det først om Søndagen på
Stevn´s

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 09-04-01 13:00

Ja, bare jeg kunne nå det, men det kan de simpelthen ikke nå hos fabrikkerne
;o(
sorry ..

Mvh
Morten

Fra : Adam Christensen

Dato : 09-04-01 16:11

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Ja, bare jeg kunne nå det, men det kan de simpelthen ikke nå hos
fabrikkerne

Har du en idé om hvornår de er færdige?

--
Adam

Fra : KIM HANSEN

Dato : 09-04-01 11:15

fra kl. 10 til kl. ?????

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 09-04-01 23:59

Hej Kim

Hæng mit ikke "helt" op på tidspunktet men jeg mener bestemt det
er til kl. 16.00
MVH
JEK
KIM HANSEN <skellet@get2net.dk> skrev i en