Suzuki SV 650 (ikke S)
Fra : Carsten Poulsen

Dato : 08-04-01 16:02

Er der nogle der har nogle gode eller dårlige erfaringer med ovennævnte
model?
Er der nogle der har monteret Givi Wind-rack på modellen, hvordan virker
det?
Hvad med en kåbe? Er der nogle gode forslag til en kåbemodel, så jeg kan få
det værste vindtryk fjernet?

Jeg kører p.t. Yamaha XJ 600 Diversion fra ´98, er der nogle der har prøvet
begge modeller og fortælle mig forskellene, både gode og dårlige.

Mvh.
Carpo, (Carsten Poulsen) Aalborg

Fra : Nels Wolf

Dato : 08-04-01 19:43

"Carsten Poulsen" <carpo@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det?
> Hvad med en kåbe? Er der nogle gode forslag til en kåbemodel, så jeg kan

Jeg har ingen praktisk erfaring med denne model, men udover Givi modellerne
så prøv selv at se de kåber og vindskærme der er på www.tcpsa.com og danske
www.sbfiberdesign.com
Nogle af især styrkåberne ser rædderlige ud, andet såsom kåbedelene er
ganske flotte.

Nels Wolf

pt ingen MC, men det skulle ændre sig mandag ( denne smiley
forestiller glad , ældre ,tynd.. -ææh korthåret mand....