affjedring
Fra : Knorsfis

Dato : 13-09-03 16:48

Hej NG
Hvad er der af lign alternativer til ölins og wp dæmpere til en gpz500s??
Er lidt ked af den originale...

Jesper

Fra : Moller

Dato : 13-09-03 17:02

"Knorsfis" <vfr@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Hvad er der af lign alternativer til ölins og wp dæmpere til en gpz500s??
> Er lidt ked af den originale...

racetech :) http://www.race-tech.com , og de forhandles af :
http://www.dmc-racing.dk ellers er der de dersens med de lilla'e dæmpere,
som er rimelige fornuftige til prisen osv... ka ikke huske navnet, men jeg
ved der er flere herindefra som har købt dem inden for det sidste :)

VH
Lars Molnit

Fra : Tommy Fer

Dato : 13-09-03 17:59

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> som er rimelige fornuftige til prisen osv... ka ikke huske navnet, men jeg
> ved der er flere herindefra som har købt dem inden for det sidste :)

Wilbers?

der ud over er der hagon (ikke så fancy, men med garanti bedre end
originalen, forhandles af Max mc. dvs mc nøglen hos næsten alle mc
forhandlere)
Technoflex er også en mulighed

Mit eneste råd er at gøre det.. har selv lige monteret en WP på min VFR...
DET ER DE BEDSTE PENGE JEG HAR SMIDT I DEN cykel....

mvh Tommy Fer

Fra : Knorsfis

Dato : 14-09-03 09:51

> der ud over er der hagon (ikke så fancy, men med garanti bedre end
> originalen, forhandles af Max mc. dvs mc nøglen hos næsten alle mc
> forhandlere)

Ja men de er lidt sværer at indstille...

> Mit eneste råd er at gøre det.. har selv lige monteret en WP på min VFR...
> DET ER DE BEDSTE PENGE JEG HAR SMIDT I DEN cykel....

Hvad måtte du af med og hvem forhandler dem herhjemme??

Jesper