Re: Turbo ??? er det kun 4 taktere, eller ~
Fra : Armand

Dato : 13-09-03 09:32

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-09-03 10:13

Armand wrote:
[ingenting?]

Hvad går der galt for dig idag?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Armand

Dato : 14-09-03 20:09

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en
> Armand wrote:
> [ingenting?]
>
> Hvad går der galt for dig idag?

Jeg fandt først ud af at mit ur stod 24 timer skævt, efter at have afsendt,
hvorfor jeg sendte en slette-mail samt genindsendte med korrekt dato!

Måske at det ikke er metoden p.g.a. for mange løse tomme (slettede) indlæg
:-/

Men trøst dig med at pågældende indlæg er at finde andetsteds med korrekt
dato!

--
Armand.