Ghostrider/ ny trailer fra 2eren
Fra : Morten Jensen

Dato : 12-09-03 10:08

Så er den første trailer fra Ghostrider2 kommet. Fy fan vad grym den ar, som
de jo siger...
www.ghostridermovie.net

-m0rt3n zrx1100

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 12-09-03 14:58

Morten Jensen wrote:
> Så er den første trailer fra Ghostrider2 kommet. Fy fan vad grym den
> ar, som de jo siger...
> www.ghostridermovie.net
--------------
Nogen der ved om det er muligt at strippe klippet????

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 12-09-03 15:28

Oliver Bruchhaus wrote:
> Nogen der ved om det er muligt at strippe klippet????
ikke forstået ? det er en mpg fil ?

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : --=Stone=--

Dato : 12-09-03 16:30

> --------------
> Nogen der ved om det er muligt at strippe klippet????

Jeg har den... send mig en mail så sender jeg til dig, fylder kun 27,3 mb
??
du kan evt. hente den på min FTP !

--
Steen
CB1200 F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 13-09-03 09:48

--=Stone=-- wrote:

> Jeg har den... send mig en mail så sender jeg til dig, fylder kun
> 27,3 mb ??
> du kan evt. hente den på min FTP !

du kan også bare hente den her:

http://firefly.ibk.se/~linus/gr2/GW_trailer1.mpg

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 13-09-03 11:02

> du kan også bare hente den her:
> http://firefly.ibk.se/~linus/gr2/GW_trailer1.mpg
Tark...
Men min bror blev sat på sagen, så jeg har den allerede.. :)) -Må indrømme
at jeg ikke er den helt vilde haj til den slags små trixx..

Go' weekend..