Bagdæmper fra Bandit til en SV?
Fra : RacerNiels

Dato : 11-09-03 22:44

Hej,

Nogen der ved noget??
En makker har kigget efter en bagdæmper til sin SV. Vi har fundet en öhlins
fra en Bandit - mon den passer på en SV??

Niels
SV650 med Öhlins fra en YZF

Fra : SVW

Dato : 12-09-03 06:49

Det tror jeg ikke.... Internt i SV kredse tales der kun om at det er
bagdæmperen fra en SRAD Gsx-r 750, der passer på...

Steffen

Fra : Moller

Dato : 12-09-03 07:34

"SVW" <svjepsen@image.dk> skrev i en meddelelse
> Det tror jeg ikke.... Internt i SV kredse tales der kun om at det er
> bagdæmperen fra en SRAD Gsx-r 750, der passer på...

Det er en GSX-R 750 bagdæmper der sider på min B12, så mon ikke ??? men
jeg er i tvivl nu du skriver SRAD foran , hva årgange snakker vi om her ?

VH
Lars Molnit

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-09-03 07:39

> Det er en GSX-R 750 bagdæmper der sider på min B12, så mon ikke
> ??? men jeg er i tvivl nu du skriver SRAD foran , hva årgange snakker
> vi om her ?

Hej Moller

Din quoteteknik er helt i skoven.

SRAD modellerne kom i 96 og blev udskiftet i 2000. Kan du huske den der
lange bagdæmper Fer han købte til sin Gixxer 250 der var alt for lang? Det
var til en Gixxer 750 SRAD og Gixxer 600.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Moller

Dato : 12-09-03 08:02

> Din quoteteknik er helt i skoven.

Hva i helvede snakker i om, ???? sådan har jeg gjort siden første gang
jeg kom på nettet, og først nu (4-5 år efter) prokker i jer ??? hva er der
galt med den, i ka sku ikke bare sige den stinker, når i ikke siger hva der
er galt ????

> SRAD modellerne kom i 96 og blev udskiftet i 2000. Kan du huske den der
> lange bagdæmper Fer han købte til sin Gixxer 250 der var alt for lang? Det
> var til en Gixxer 750 SRAD og Gixxer 600.

Ååååh, tænkte det nok :) derfor jeg var usikker på hva det var..

vh
Lars Molnit

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-09-03 07:29

> Nogen der ved noget??
> En makker har kigget efter en bagdæmper til sin SV. Vi har fundet en
> öhlins fra en Bandit - mon den passer på en SV??

Niels

Hej Niels

En bandit dæmper er meget kortere end en SV dæmper. Den passer altså ikke på
desværre. Det er de første Gixxer 600 indtil 2000, YZF 750 og Gixxer 750
S´RAD modellerne der passer på.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 12-09-03 07:51

RacerNiels wrote:
> [...]
> En makker har kigget efter en bagdæmper til sin SV. Vi har fundet en
> öhlins fra en Bandit - mon den passer på en SV??

Jeg har en original Bandit dæmper liggende i kan låne hvis den passer på gør
Öhlin'en nok også...?
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : RacerNiels

Dato : 12-09-03 08:09

"Rune (Bandit600R)" <rrREMOVETHIS@os.dk> wrote in message
> Jeg har en original Bandit dæmper liggende i kan låne hvis den passer på
gør
> Öhlin'en nok også...?

Jo deeet
Kan du ikke måle længden fra øje til gaffel??

Niels
S FAU himmelblau

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 12-09-03 09:18

RacerNiels wrote:
> "Rune (Bandit600R)" <rrREMOVETHIS@os.dk> wrote in message
>
> Jo deeet
> Kan du ikke måle længden fra øje til gaffel??

Ca. 29,5 cm når den er i løs vægt, og du må altså nøjes med ca. mål så længe
jeg kun har en arm at arbejde med
Er du for resten stadig godt tilfreds med dine Dunlop?

Fra : RacerNiels

Dato : 12-09-03 09:44

"Rune (Bandit600R)" <rrREMOVETHIS@os.dk> wrote in message
> Ca. 29,5 cm når den er i løs vægt, og du må altså nøjes med ca. mål så
længe
> jeg kun har en arm at arbejde med

Ok, jeg kigger lige på min gamle SV-dæmper

> Er du for resten stadig godt tilfreds med dine Dunlop?

Hvad mener du med stadig??
Nej, jeg synes ikke lige så godt om dem som med Pilot Sport'erne. I
week-enden skal jeg til Sverige og tæve dæksider - er spændt på at se
hvordan det går.
Næste gang står den på Pirelli Diablo. Flere Pilot Sport-folk fra klubben
har prøvet dem og er rigtig godt tilfredse.

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk